Case IH
Case IH verscherpt haar focus op mensen
RACINE, Wisconsin, August 29 /PRNewswire/ --
- Vernieuwd logo bevestigt de focus op klanten, verkopers en werknemers
De enige manier om op wereldvlak uit te blinken in de sector van landbouwmachines is
te anticiperen op de noden van de klant. Daarom legt Case IH bezoeken af, luistert naar
alles wat werknemers, verkopers, bestaande en toekomstige klanten te zeggen hebben en
analyseert deze gegevens. "Deze benadering is al lang de kracht van onze organisatie",
aldus Francois Jourdan, vice-president Internationale marketing en merkenbeheer bij Case
IH, "en wij zijn vastbesloten om op dit sterke punt voort te bouwen."
(Logo: www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20060828/CGM028LOGO )
"Case IH vertegenwoordigt kracht, een rijk verleden, productiviteit en openheid voor
landbouwproducenten over de hele wereld", zo voegt hij toe.
"Wij kunnen bogen op de bijna 200 jaar gedurende welke wij kwaliteitsuitrusting voor de
landbouwsector hebben ontwikkeld en hulp hebben geboden aan de mensen die van onze
producten afhangen."
"Ons merk is in die periode een waardevol kapitaal geworden. De loyaliteit ten
opzichte van Case IH is enorm en is tot stand gekomen door de vele jaren van hard werk
door ons personeel, de buitengewone verkopers die ons vertegenwoordigen, en de solide
werking van onze machines."
Om de inzet van Case IH voor de mensen in de landbouwsector nog zichtbaarder te maken,
wordt het Case IH-logo aangepast - en deze beslissing hebben wij niet lichtzinnig genomen,
aldus Jourdan.
"De 'I' in het Case IH-logo was traditioneel de weergave van de operator van de
machine en werd 'de chauffeur' genoemd. Door 'de chauffeur' een gedurfd Case IH-rood te
geven, symboliseren wij de hernieuwde focus op mensen", zo vertelt hij. "Hierdoor worden
wij allen eraan herinnerd dat wij bekend zijn als een bedrijf waarmee onze verkopers en
klanten kunnen praten. Wij willen deze openheid duidelijk benadrukken."
De vernieuwing is ook een wenk naar het bekende logo van International Harvester.
"Wij beschikken over de kracht van ons verleden, vertegenwoordigd in al onze vroegere
bedrijven", is zijn commentaar, "en wij zijn, net als onze klanten, gericht op de
toekomst. Wij staan klaar om te anticiperen op de noden van de markt en om die te
beantwoorden.
Als bedrijf blijven wij landbouwers helpen om hun productiviteit te verhogen en te
voldoen aan de steeds groter wordende vraag naar voedsel, vezels en brandstof van de
stijgende bevolking."
Het logo zal dit najaar te zien zijn op bepaalde machines van het model 2007 die op
handelsbeurzen zullen worden getoond, en zal op ander materiaal, zoals uithangborden in
het bedrijf en bij verkopers, verschijnen in 2007. Bijkomende producten krijgen het
nieuwe logo voor modellen van 2008.
Het logo op machines zal driedimensionaal en van hoge kwaliteit zijn, in zilver en
zwart en met de rode "I" voor de chauffeur. Het logo op drukwerk en borden zal zwart zijn
met de rode "I" voor de chauffeur.
Case IH introduceert daarnaast een gereviseerd systeem voor productherkenning met de
koppeling van merk, modelnaam en modelnummer. "Ons naamsysteem zal de nadruk plaatsen op
het Case IH-merk, onze oude productnamen omvatten en worden afgerond met de cijfers
gekoppeld aan de machinespecificaties. Onze benadering wordt eenvoudiger", aldus Jourdan.
Tegelijkertijd met het logo wordt een nieuw motto geïntroduceerd. "FOR THOSE WHO
DEMAND MORE" (voor wie meer verlangt) verwezenlijkt drie zaken", zo legt hij uit. "Het
motto is vooreerst de uitdrukking van het karakter van ons merk. Het stelt daarnaast een
norm vast voor de verwachtingen van onze verkopers en klanten. Tenslotte dient het als
een oproepsignaal voor onze werknemers. Het versterkt onze gerichtheid op mensen."
"Wij zijn zeer gelukkig met de wijzigingen", aldus Mario Ferla, president van Case IH.
"Dit bedrijf werkt van boven tot onder om dichter te komen bij onze klanten. Ons logo, een
prominent visueel symbool van ons merk en ons bedrijf, is nu een nauwkeurigere weergave
van onze waarden en onze belofte aan de mensen die wij met ons bedrijf ten dienste zijn."
RACINE, Wisconsin, August 29 /PRNewswire/ --
Case IH levert landbouwmachines, flexibele financiële diensten en onderdelen en
service voor landbouwbedrijven via een speciaal netwerk van professionele en toegewijde
verkopers en distributeurs. Productiviteitsverhogende producten zijn o.a. tractoren,
maaidorsers voor katoen, koffie en suiker, hooi- en veevoermachines, gereedschap voor
bewerking van het land, plant- en zaaisystemen, sproeiers, vlotters en applicators en
locatiespecifiek landbouwgereedschap. Case IH is een merk van CNH Global N.V. (NYSE:
CNH), een international, toonaangevend bedrijf van landbouw- en bouwmachines en
financiële diensten. CNH heeft haar hoofdkantoor in de Verenigde Staten en beschikt
over een netwerk van verkopers en distributeurs dat werkzaam is in meer dan 160 landen.
Meer informatie over Case IH kunt u lezen op internet op www.caseih.com .
Website: www.caseih.com