Green Valley: 'Visie digitale dienstverlening in zorg'
Green valley
Delft, augustus 2006 - Green Valley presenteert tijdens een drietal infosessies haar visie
op digitale informatievoorziening en online dienstverlening voor de zorgsector. Tijdens
deze sessies haakt het bedrijf in op de meest recente ontwikkelingen op het gebied van
internettechnologie en hoe deze ingezet kan worden in de zorgsector om de communicatie en
dienstverlening met collega's, patiënten, bezoekers en professionals te
vergemakkelijken.
Green Valley heeft een leidende positie op het gebied van Enterprise Content Management
voor de overheid en zorgsector. Aan deze instanties levert Green Valley oplossingen voor
Online Dienstverlening, Internet Loketten, Customer Self Service, Websites en Intranet.
Diverse ziekenhuizen, GGZ's, GGD's en zorgcombinaties hebben de afgelopen jaren met
behulp van de expertise van Green Valley hun interne of externe communicatie en
dienstverlening sterk weten te verbeteren.
In gesprekken die Green Valley voerde met zorginstellingen bleek dat er onvoldoende
bekendheid is met de efficiency- en effectiviteitwinsten die kunnen worden behaald door
de voordelen die internettechnologie te bieden heeft. Organisaties in de zorgsector
moeten markt - en daardoor klantgerichter opereren. Het inzetten van internettechnologie
is hierbij de sleutel tot succes.
In drie informatiebijeenkomsten behandelt Green Valley aan de hand van aansprekende cases
van het Martini Ziekenhuis, GGZ Mentrum en Zorggroep Meander de ontwikkelingen en
mogelijkheden op het vlak van intranet, internet en extranet voor de zorg. De
bijeenkomsten zijn bedoeld om beleidsmakers, communicatie- en ICT managers en betrokken
medewerkers binnen een zorginstelling een heldere visie te presenteren, met collega's van
gedachten te wisselen over de mogelijkheden die internet biedt en de verschillende
ontwikkelingen te demonstreren.
U kunt zich gratis inschrijven voor de volgende seminars:
26 september: Intranet: verbeteren van de interne informatiestroom
Hoe kunt u zorgen dat de interne communicatie en kennis tussen medewerkers effectief
worden gestroomlijnd
Van 13.00 tot 16.00 uur, vergader- en congrescentrum 'De Witte Vosch'
Begin december: Internet: verbeteren van de externe informatievraag
Hoe kunt u internet inzetten om uw patiënten betere dienstverlening te bieden via een
Internet Loket, website en Klant Contact Centrum.
Datum en locatie nader te bepalen
Begin februari: Extranet: informatiestroom naar besloten omgevingen
Hoe kan uw organisatie efficiënter samenwerken met andere zorgverleners zoals
huisartsen, revalidatiecentra, apothekers, thuiszorginstellingen etc door de inzet van
internettechnologie
Datum en locatie nader te bepalen
Wilt u zich voor deze informatiesessie aanmelden, neem dan contact op met Danny van Winden
op telefoonnummer 015-251 10 00 of per email op d.vanwinden@greenvalley.nl. Aanmelding via
de website van Green Valley is ook mogelijk: www.greenvalley.nl.
Over Green Valley
Green Valley is de snelstgroeiende Nederlandse leverancier van Enterprise Content
Management software. Al drie jaar achter elkaar heeft Green Valley een notering in de
prestigieuze Deloitte & Touche Fast 50 Nederland en Fast 500 Europe: de lijst van
snelstgroeiende technologiebedrijven. Het bedrijf is marktleider in overheid- en de
zorgsector. Green Valley levert een krachtig en gebruiksvriendelijk ECMS, dat speciaal
geschikt is voor organisaties waar veel medewerkers een constante bijdrage moeten leveren
aan een kwalitatief en kwantitatief hoge informatie- en communicatiestroom. Dankzij een
hoogwaardige technologie, kozen vele gerenommeerde organisaties en instellingen de
afgelopen periode voor de software van Green Valley.
---