Gemeente Voerendaal
28/8/2006 - Burgerjaarverslag 2005.
Veel burgers rekenen de gemeente af op de dienstverlening. Dat is
logisch, want dat is voor hen het meest zichtbaar. Net als de manier
waarop wij klachten behandelen. Het burgerjaarverslag is een van de
instrumenten om de kwaliteit van die dienstverlening en
klachtenafhandeling te verbeteren. Het geeft burgers en gemeenteraad
duidelijkheid en concrete cijfers over het functioneren van de
organisatie en de mogelijkheid om verbeteringen in de gemeentelijke
dienstverlening te stimuleren. Het gemeentebestuur wil vraaggericht
werken. Dat betekent dat we uw mening bijzonder op prijs stellen en
luisteren naar uw inbreng. Met het burgerjaarverslag hopen we u meer
te betrekken bij bestuur en besluitvorming. Het geeft een indruk van
wat we als gemeente het afgelopen jaar hebben gedaan en bereikt en hoe
u daar als burger bij betrokken bent. Resultaat bereiken staat voorop,
op een efficiënte en beheersbare manier, tegen verantwoorde kosten.
Het burgerjaarverslag kunt u hier vinden.
Uiteraard ligt het ook ter inzage in het gemeentehuis.
Daarnaast wordt het burgerjaarverslag op 30 augustus a.s. huis aan
huis bezorgd.
Wij doen een beroep op u om uw stem te laten horen. Wat vindt u van
het jaarverslag? Mist u iets?
Laat het ons weten via het reactieformulier.