Nederland belt 125 jaar: landelijke campagnetoer 'de KPN Experience'
Dit jaar belt Nederland precies 125 jaar. KPN heeft hieraan een zeer belangrijke bijdrage geleverd en sluit nog steeds elke dag mensen aan. Vandaar dat we bij dit bijzondere jubileum op een bijzondere manier stil willen staan. Samen met Nederland. Daarom gaan we de 125e verjaardag van de telefonie feestelijk vieren met een landelijke campagnetoer: de KPN Experience.
Het thema van de toer is: Nederland belt 125 jaar! Hoe communiceren we vandaag en morgen? Het doel is om Nederland te laten ervaren wat er vandaag en morgen allemaal mogelijk is op communicatiegebied. Daarom trekken we met de KPN Experience-truck vanaf 24 augustus, 8 weken lang, het land door.
De KPN Experience is een beleving op zich. Door stylisten is de truck omgebouwd tot een moderne woning, bestaande uit een huiskamer, een kinderkamer, een werkplek en een 'buiten'-setting. Elke ruimte is voorzien van de nieuwste communicatiemiddelen, zoals vast- en mobiel beeldbellen, digitale tv en diverse zakelijke mobiele oplossingen, die men kan uitproberen en ervaren.
Op donderdag 24 augustus om 10.30 uur wordt de KPN Experience feestelijk geopend door Michiel Buitelaar, directeur KPN Consumentenmarkt, en een oud-telefoniste van KPN. Vervolgens krijgt de pers exclusief de mogelijkheid om de communicatiewereld van vandaag en morgen zelf te ervaren. Ondertussen is er gelegenheid tot het stellen van vragen aan Michiel Buitelaar, andere KPN medewerkers of mijzelf.
KPN nodigt u graag uit om bij de exclusieve persopening aanwezig te zijn.
Datum: donderdag 24 augustus 2006
Aanvang: 10.30 uur tot 12.00 uur. Na 12 uur is de KPN Experience open voor het publiek. Locatie: Stadsplein, 1181 ZM, Amstelveen.
We vernemen graag vóór 22 augustus of u hierbij aanwezig zult zijn: per e-mail:
per telefoon: KPN Mediavoorlichting, (070) 446 63 00 U ontvangt van ons een bevestiging met een routebeschrijving per e-mail retour.
Graag tot 24 augustus!
Koenraad van Hasselt
Directeur Corporate Communicatie KPN