Ingezonden persbericht


Verjaardagsalarm verrast jarigen met Celebrations® 613.000 mensen vergeten nooit meer een verjaardag!

Hilversum, 22 augustus 2006,- Dankzij het interactieve concept Verjaardagsalarm vergeten 613.000 mensen nooit meer een verjaardag. Maar dat niet alleen. Via www.verjaardagsalarm.nl was het al mogelijk om een kaartje, boeket of abonnement op een blad te versturen naar de jarige. Sinds vandaag kan de jarige ook verwend worden met chocolade van Celebrations®.

Via www.verjaardagsalarm.nl is het mogelijk om verjaardagen van vrienden, familie en collega's in te voeren. Drie dagen voorafgaand aan de verjaardag van de jarige ontvang je een reminder via e-mail. Genoeg tijd dus om in de resterende dagen een leuke attentie in de vorm van een kaartje, boeket of sinds kort: Celebrations® te sturen naar de jarige. Assistant Brand Manager Celebrations®, Saskia Rozemond: "Celebrations® is een ideaal verjaardagscadeautje omdat het niet alleen leuk is om te geven, maar ook om te krijgen of uit te delen.Verjaardagslarm biedt Celebrations® de mogelijkheid om binnen een relevant umfeld een dialoog aan te gaan met onze doelgroep".

Verjaardagsalarm heeft inmiddels 613.000 deelnemers, wat op jaarbasis ruim 12.260.000 contactmomenten oplevert. Contact in de vorm van een mail om de deelnemer te helpen herinneren aan een jarige en een attentie te sturen. Dat deze mails als relevant worden ervaren blijkt uit het feit dat 80% van de deelnemers de mail leest. Gemiddeld heeft een deelnemer bijna tien personen in zijn of haar verjaardags-kalender staan.

Partners
Verjaardagsalarm biedt ook mogelijkheden voor andere bedrijven om een dialoog aan te gaan met hun doelgroep via Verjaardagsalarm. Daarbij wordt gedacht aan artikelen of diensten die met verjaardagen te maken hebben, zoals trakteren, geven van cadeaus en het vieren van verjaardagen.

Verjaardagsalarm is ontwikkeld door mediabedrijf Advance in samenwerking met TPG Post.

Over Advance
Advance is een innovatief en ondernemend mediabedrijf wat bewezen heeft hoe interactiviteit succes heeft om een dialoog aan te gaan met de consumenten. Het is een onafhankelijk media bedrijf gevestigd in Hilversum opgericht in 1995. De afgelopen jaren is Advance uitgegroeid tot marktleider in interactieve concepten & formats in Nederland. Dit mediabedrijf ontwikkelen unieke en succesvolle interactieve concepten in samenwerking met verschillende partners: van commerciële tot non-commerciële partijen en van mediabedrijf tot overheid. Deze concepten bieden adverteerders de mogelijkheid om rechtstreeks een dialoog aan te gaan met hun doelgroep. Er ontstaat zo een geheel nieuw exploitatiemodel dat is gebaseerd op een actieve relatie met consumenten. Dit is een substantiële aanvulling op de traditionele modellen, die alleen gebaseerd zijn op het bereiken van consumenten. Concepten van Advance worden inmiddels in meerdere landen met succes geïntroduceerd waaronder Zweden, Italië, Frankrijk, Engeland en Spanje.



Ingezonden persbericht