Nationale-Nederlanden overhandigt sleutels MINI Coopers aan winnaars
18-08-2006
Winnaars MINI Cooper op de foto met directieleden
Nationale-Nederlanden Op 17 augustus vond in het KNVB sportcentrum in
Zeist de ontknoping plaats van de WK actie rond de autoverzekering van
Nationale-Nederlanden. Twee gelukkige winnaars ontvingen de sleutels
van hun gloednieuwe MINI Cooper uithanden van Frits van Bruggen,
directeur Marketing en Sales Nationale-Nederlanden, en Adriaan
Frijters, directeur Schade en Inkomensverzekeringen
Nationale-Nederlanden.
Sluit een autoverzekering af van Nationale-Nederlanden en maak kans op
één van de twee gloednieuwe MINI Coopers! Tijdens het WK, in de
maanden mei en juni, heeft Nationale-Nederlanden deze actie gevoerd.
Klanten ontvingen bij het afsluiten van een autoverzekering een oranje
minishirt en maakten door het afmaken van een slagzin kans op een
gloednieuwe MINI Cooper. Nationale-Nederlanden heeft veel inzendingen
ontvangen. Seth de Koning uit Groningen en Julio Dos Reis Minteiro uit
Rotterdam zijn als winnaars uit de bus gekomen.
Op donderdag 17 augustus hebben zij de sleutels van hun gloednieuwe
MINI Coopers in ontvangst mogen nemen. Ook werden de
verzekeringsadviseurs, die de autoverzekeringen van de winnaars
gesloten hebben, in het zonnetje gezet. Daniel Nijhof, Velten Groep
uit Rijssen, en Roger van de Groot, Maesstad uit Rotterdam, ontvingen
een miniatuuruitgave van een MINI Cooper.
Frits van Bruggen is zeer tevreden met het resultaat van de actie: "De
response op de actie is zeer goed. We hebben zeer veel creatieve
inzendingen mogen ontvangen. Dat betekent dat de actie heel goed
opgepakt is door het intermediair en de klant. Daarnaast is de
waardering van het intermediair voor de gehele WK campagne een 7,5.
Daar mogen we best trots op zijn."
De autoverzekering van Nationale-Nederlanden is zeer succesvol
geïntroduceerd in 2005. Adriaan Frijters heeft een ruime
vervijfvoudiging in het aantal aanvragen gezien: "Door dit soort
acties blijft de verzekering top of mind bij het intermediair. Dit is
naast een goede propositie en een scherpe prijs erg van belang.
Nationale-Nederlanden zorgt middels ketenintegratie en straight
through processing dat het verwerkingsproces snel, efficiënt en
foutloos verloopt. Door deze werkwijze kan het intermediair op het
gebied van eenvoudige schadeproducten de concurrentie aangaan met
direct writers."
Nationale-Nederlanden