Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden overhandigt sleutels MINI Coopers aan winnaars 18-08-2006
Winnaars MINI Cooper op de foto met directieleden Nationale-Nederlanden Op 17 augustus vond in het KNVB sportcentrum in Zeist de ontknoping plaats van de WK actie rond de autoverzekering van Nationale-Nederlanden. Twee gelukkige winnaars ontvingen de sleutels van hun gloednieuwe MINI Cooper uithanden van Frits van Bruggen, directeur Marketing en Sales Nationale-Nederlanden, en Adriaan Frijters, directeur Schade en Inkomensverzekeringen Nationale-Nederlanden.
Sluit een autoverzekering af van Nationale-Nederlanden en maak kans op één van de twee gloednieuwe MINI Coopers! Tijdens het WK, in de maanden mei en juni, heeft Nationale-Nederlanden deze actie gevoerd. Klanten ontvingen bij het afsluiten van een autoverzekering een oranje minishirt en maakten door het afmaken van een slagzin kans op een gloednieuwe MINI Cooper. Nationale-Nederlanden heeft veel inzendingen ontvangen. Seth de Koning uit Groningen en Julio Dos Reis Minteiro uit Rotterdam zijn als winnaars uit de bus gekomen. Op donderdag 17 augustus hebben zij de sleutels van hun gloednieuwe MINI Coopers in ontvangst mogen nemen. Ook werden de verzekeringsadviseurs, die de autoverzekeringen van de winnaars gesloten hebben, in het zonnetje gezet. Daniel Nijhof, Velten Groep uit Rijssen, en Roger van de Groot, Maesstad uit Rotterdam, ontvingen een miniatuuruitgave van een MINI Cooper.
Frits van Bruggen is zeer tevreden met het resultaat van de actie: "De response op de actie is zeer goed. We hebben zeer veel creatieve inzendingen mogen ontvangen. Dat betekent dat de actie heel goed opgepakt is door het intermediair en de klant. Daarnaast is de waardering van het intermediair voor de gehele WK campagne een 7,5. Daar mogen we best trots op zijn."
De autoverzekering van Nationale-Nederlanden is zeer succesvol geïntroduceerd in 2005. Adriaan Frijters heeft een ruime vervijfvoudiging in het aantal aanvragen gezien: "Door dit soort acties blijft de verzekering top of mind bij het intermediair. Dit is naast een goede propositie en een scherpe prijs erg van belang. Nationale-Nederlanden zorgt middels ketenintegratie en straight through processing dat het verwerkingsproces snel, efficiënt en foutloos verloopt. Door deze werkwijze kan het intermediair op het gebied van eenvoudige schadeproducten de concurrentie aangaan met direct writers."