GGD Rotterdam e.o.
Rotterdammers tevreden over dienstverlening GGD
Uit de Omnibusenquête 2006 van het Centrum voor Onderzoek en
Statistiek blijkt dat de GGD een 7,5 als rapportcijfer voor haar
dienstverlening heeft gekregen. Dit is het hoogste cijfer dat door
Rotterdammers aan een gemeentelijke dienst werd toegekend.
De Omnibusenquête 'Rotterdammers over de gemeentelijke
dienstverlening' verschijnt jaarlijks. In deze enquête vraagt het
Centrum voor Onderzoek en Statistiek (COS) naar de contacten van
Rotterdammers met gemeentelijke instellingen. De respondenten geven
met een rapportcijfer - van 1 tot 10 - aan hoe tevreden zij zijn met
de dienstverlening van een bepaalde gemeentelijke dienst. Uit het
COS-onderzoek blijkt dat de dienstverlening van de GGD steeds beter
wordt gewaardeerd: van een 7,0 in 2002 naar een 7,3 in 2004 en nu -
2006 - dus een 7,5. Klik hier voor het volledige onderzoeksrapport.