Persbericht |16 augustus 2006 | |Chantal Jonkergouw naar Wereld Natuur Fonds
Chantal Jonkergouw (1966) is per 1 augustus 2006 benoemd tot hoofd Corporate Communicatie & Campagnes bij het Wereld Natuur Fonds.
Hiervoor was zij international marketingmanager bij Sara Lee/Douwe Egberts Coffee Systems in Utrecht. Eerder was zij onder meer als international marketingmanager werkzaam bij Lucent Technologies.
Jonkergouw volgt Martijn van Triest op, die op 1 januari de overstap maakte naar mediabedrijf Advance in Hilversum.
Chantal Jonkergouw wordt verantwoordelijk voor de zichtbaarheid van het Wereld Natuur Fonds in de samenleving, de ontwikkeling en uitvoering van grote publiekscampagnes en voor brandmanagement. Ze krijgt als speciale opdracht mee: de innovatie van communicatiekanalen en de ontwikkeling van nieuwe ontmoetingsplekken in het land. Jonkergouw rapporteert aan Marc van den Tweel, directeur Marketing en Communicatie.
////////////////////
Op aanvraag beschikbaar:
Een portretfoto van Chantal Jonkergouw
Wereld Natuur Fonds Nederland