Sell-Plan op koers met nieuwe medewerkers en een nieuwe website

WEESP, 20060814 -- Weesp, 10 augustus 2006 - Sell-Plan Nederland BV uit Weesp heeft haar team uitgebreid met een drietal medewerkers. Tevens lanceert zij haar compleet vernieuwde website. Speciaal om haar eigen website en de lopende iLoyalty-sites, een webbased loyaliteitssyteem, qua content up to date te houden is Vincka Izaack als Assistent Projectmanager aangetrokken, terwijl Femke Jansen als Assistent Projectmanager Merchandising en André Kapaan als Accountmanager het Sell-Plan team komen versterken.


Femke Jansen heeft hiervoor gewerkt bij Kras Stervakanties waar zij verantwoordelijk was voor de ad-hoc aanbiedingen via internet en de invulling van de advertenties in de landelijke dagbladen. André Kapaan heeft eerder aan de basis gestaan van de succesvolle introductie van het Premium van het jaar 2004, de Promotional Keycap. André zal binnen Sell-Plan optreden als accountmanager met de nadruk op productdevelopment.

Sell-Plan heeft, als specialist op het gebied van premiums & gifts, spaar- en loyaliteitsprogramma's en webshops /CRM & sales acties, een ruime ervaring opgebouwd met het gebruik van internet als communicatiemedium. Vanwege haar vele online activiteiten wordt internet ingezet als belangrijke informatiebron en promotiemiddel. Voor Sell-Plan is dit een reden om hiervoor een dedicated medewerker aan te trekken, die de content continue op een hoog peil kan houden. In de persoon Vincka Izaack is deze gevonden met haar ervaring in verschillende multi-mediale projecten en door haar afgeronde opleiding Interactieve Media aan de Hogeschool van Amsterdam.

Sell-Plan.nl is met een verfrissende vormgeving en duidelijkere structuur nog beter afgestemd op haar (potentiële) klanten. Het resultaat is een website met snel en eenvoudig te vinden informatie die altijd actueel is en goed visualiseert waar Sell-Plan voor staat.

www.sell-plan.nl




Sell-Plan Nederland BV