Vooraankondiging
Congres: worden consumenten ongrijpbaar?
Den Haag 10 augustus 2006 - Consumenteninformatiebureau Experian organiseert op 21 september het Customer Value Network, een jaarlijks congres over nieuwe consumententrends. Het overkoepelende thema dit jaar is de nieuwe consument, die steeds ongrijpbaarder wordt. Uit onderzoek blijkt bijvoorbeeld dat:
- Er meer mobieltjes dan Nederlanders zijn en het aantal vaste telefoonverbindingen afneemt. Hoe kunnen bedrijven klanten straks nog vinden?
- Online kopen, gemakkelijk en veel geld uitgeven op het internet al snel gebeurd is. De kans is groot teveel te bestellen, jezelf in de schulden te steken, of om te frauderen. Wie zijn die wanbetalers? En hoe houd je ze buiten de deur?
Het Customer Value Network werd afgelopen jaar door ruim 600 Nederlandse marketeers bezocht in de Amsterdamse Beurs van Berlage. Ook dit jaar maken professionals op het gebied van Marketing, DM, Communicatie en Credit Management inzichtelijk hoe de klant van morgen vanuit alle hoeken kan worden bekeken en benaderd.
Hoofdsprekers van het congres in de Beurs van Berlage zijn Prem Shivram Shaw Radhakishun, Pim van den Berg, Frans Cornelissen, Egbert Jan van Bel, Prof. Dr. Peter Verhoef en Andy Mosman. Daarnaast zijn er ruim 50 'meet the expert' sessies en workshops van partijen op het gebied van Marketing, DM, Communicatie en Credit Management. Het event wordt ondersteund door brancheverenigingen als Nima, DDMA, het CRM Genootschap, PIM, Vedis, De Register Marketeers en NVI.
Locatie: De Beurs van Berlage, Amsterdam
Tijdstip: Donderdag 21 september van 11.00 tot 23.00
Voor meer informatie en het gehele programma: