Ingezonden persbericht


Persinformatie

Een clubblad maken was nog nooit zo eenvoudig en goedkoop

Een professioneel uitziend clubblad maken, was tot nu toe veelal een tijdrovend karwei. Met behulp van de middelen die SMIC daartoe aanreikt, wordt de opmaak een stuk eenvoudiger en efficiënter. Doordat SMIC ook het drukken en versturen van de bladen verzorgd, wordt bovendien nog eens extra tijd bespaard. Toch zijn de gezamenlijke kosten lager dan op de traditionele manier.

Giesbeek, 1 augustus 2006 - De Jonge Helden, een softwarebedrijf uit Giesbeek in Gelderland, hebben een softwareoplossing bedacht die het maken van clubbladen een stuk eenvoudiger maakt. Het stencilapparaat is niet meer nodig en ook de bereidwilligheid van clubleden die een avondje komen vouwen, nieten en stickers plakken, zal niet langer op de proef worden gesteld. Verstand van computers en opmaakprogrammatuur hoeven de samenstellers van het clubblad niet te hebben. Het enige wat zij hoeven te doen is inloggen op het SMIC-account van de vereniging. Gewoon thuis of waar dan ook en via een normale internetverbinding.

Na het inloggen kunnen alle leden die daarvoor speciale toegang hebben gekregen, toegang krijgen tot die delen van het clubblad waaraan zij hun medewerking verlenen. Meer dan het oversturen van teksten en plaatjes is niet nodig. Vooraf is namelijk nauwkeurig de huisstijl van het blad vastgelegd. Leden hoeven zich dus zelfs niet te bekommeren om het juiste lettertype en de lay-out van de pagina.

Door de koppeling met het abonneebestand hoeft de vereniging zelf niet meer te zorgen voor het versturen van de bladen. Nadat de eindredactie zijn werk heeft gedaan, wordt het blad gedrukt op een HP Indigo printer en wordt het blad desgewenst via TPG verspreidt.

Behalve dat de clubbladen die met SMIC gemaakt worden een professionele uistraling hebben die het blad voor lezers en adverteerders aantrekkelijker maakt, biedt het concept ook ruimte voor het toezenden van gepersonaliseerde clubbladen en nieuwsbrieven. Zonder dat de adverteerder zelf inzicht heeft in abonneebestanden, is het namelijk mogelijk om bepaalde groepen abonnees een iets ander clubblad toe te sturen met advertenties die specifiek op hen zijn afgestemd.

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Jonge Helden B.V, opgericht in 2000, is een internationaal expanderend bedrijf dat onderdeel uitmaakt van de Ter Hoeven Groep. Sinds 2002 maakt Jonge Helden software voor de grafische industrie. Daarmee heeft Jonge Helden in korte tijd een vooraanstaande en solide naam opgebouwd. Meer dan honderd kranten wereldwijd gebruiken hun software inmiddels bij het afdrukken van advertenties.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Jonge Helden B.V.
Telefoon: 0313- 69 61 71
E-mail: info@jongehelden.com

---- --