Ingezonden persbericht


Persbericht

Deli XL directeur gaat chatten

Chattoepassing LiveCom voor live-chat persconferentie

Amsterdam, 1 augustus 2006 --- Foodservice leverancier Deli XL gaat vanaf 1 september chatten met bezoekers van zijn website. Deli XL gaat de LiveCom chattoepassing gebruiken om mensen op een interactieve manier kennis te laten maken met het vernieuwde koffie- en theeconcept. De chat biedt websitebezoekers een simpele en trendy manier om in contact te komen met het bedrijf.

Deli XL wil een eigen koffie- en theemerk neerzetten, dat kan concurreren met de grote merken. De chat is onderdeel van het marketingconcept en gericht op een hernieuwde kennismaking met een merk dat al sinds 1899 bestaat en 100 jaar later werd overgenomen door Deli XL.

Voor geïnteresseerden in Reuser & Smulders koffie en thee is een website gebouwd waar zij live kunnen chatten met Deli XL. "Een prachtige manier om het concept tot uitdrukking te brengen," aldus Andrea Jonker van Deli XL.

De chattoepassing van LiveCom maakt het voor klanten, prospects en pers mogelijk om met één druk op de knop direct in contact te komen met Deli XL. De pers heeft de primeur om op 1 september tussen 10.00 en 12.00 uur te chatten met Dick Slootweg, directeur van Deli XL. Daarna nemen medewerkers het over om vragen van bezoekers te beantwoorden. De webbezoeker hoeft hier niets voor te downloaden of te installeren.

Over Deli XL

Deli XL is een totaalleverancier voor de foodservicemarkt. Het bedrijf levert dagelijks zo'n 60.000 artikelen - onderverdeeld in vers, kruidenierswaren, diepvries en non-food - in grootverpakking aan circa 30.000 bedrijven en instellingen. Naast Nederland is Deli XL ook actief in België. Voor meer informatie, zie www.delixl.nl

Over LiveCom

LiveCom is marktleider op het gebied van live (klant) communicatie in Nederland. De online conversie oplossingen maken het voor bedrijven mogelijk om online bezoekers te identificeren en pro-actief te benaderen en daarmee de verkoop, de klanttevredenheid en het vertrouwen te verbeteren terwijl gelijktijdig kosten worden bespaard. Meer dan 200 klanten, waaronder ABN AMRO Bank, ANWB, Interpolis, Fortis ASR, OHRA, Pharos Reizen, RVS en Wehkamp hebben de LiveCom producten en oplossingen geïmplementeerd om het rendement uit hun marketing en e-commerce investeringen drastisch te verhogen.

De oplossingen van LiveCom kenmerken zich door een gebruiksvriendelijke volledig web based user interface en een hoge toegankelijkheid, stabiliteit en betrouwbaarheid. Zo biedt LiveCom de enige live business chat toepassing die door meer dan 99% van de internetgebruikers zonder plugins kan worden gebruikt. Daarnaast laten de LiveCom oplossingen zich naadloos integreren met reeds bestaande e-commerce en CRM toepassingen. Voor meer informatie, zie www.livecom.net

Voor meer informatie voor de pers

Anke van Heerebeek

Lubbers & De Jong

T: 020 421 0565

F: 020 638 8417

E: Anke@l-dj.nl