TALKIES MAGAZINE en SALOM. gaan een samenwerking aan.
Mediasoda b.v.
Persbericht
Geschikt voor directe publicatie
vrijdag 28 juli 2006
TALKIES MAGAZINE en SALOM. gaan een samenwerking aan.
Al meer dan 11 jaar is TALKIES Magazine het lifestyle magazine voor mannen en vrouwen in
de leeftijdscategorie 35+. TALKIES Magazine richt zich voor de zakelijke markt op een
breed spectrum aan luxe lifestyle elementen en wordt uitgegeven door TALKIES BV.
MediaSoda B.V. lanceerde in maart dit jaar de eerste editie van Salomé: luxe for
life,. Inmiddels heeft MediaSoda twee edities uitgegeven.
Beide uitgevers merken op dat de samenwerking tot doel heeft om de portfolio naar
adverteerders te vergroten. Beide magazines hebben de doelgroep (vrouw) AB1, waarbij
TALKIES zich ook richt op mannelijke lezers. Tevens brengt TALKIES jaarlijks specials uit
zoals .Man & Business. en de Terrasspecial. Talkies Magazine is voor levensgenietende
lezers in de hogere welstandsklasse.. Salomé is een mix van business en lifestyle
in een sexy en brutaal jasje. Uitgevers Brigitte Midavaine en Sally Daftari gaan naast
het blad ook op andere gebieden samenwerken.
De volgende editie van Salomé komt in samenwerking met TALKIES Magazine in
september 2006 uit. Sally Daftari: .Brigitte en ik delen dezelfde visie. Wij versterken
elkaar en kunnen onze activiteiten op deze manier beter verdelen en uitbreiden. Wij
verwachten veel van onze samenwerking..
Noot voor de redactie/