Gemeente Bedum


21 juli 2006
De gemeente Bedum afdeling Sociale Zaken is verantwoordelijk voor de reïntegratie van uitkeringsgerechtigden krachtens de Wet werk en bijstand (WWB), niet-uitkeringsgerechtigden en personen met een uitkering krachtens de Algemene nabestaandenwet. Het cliëntenbestand bestaat uit gemiddeld 110 uitkeringsgerechtigden en naar schatting 10 personen uit de andere doelgroepen. In de jaren 2006 en 2007 zullen naar verwachting 40 tot 60 reïntegratietrajecten worden gestart.

Middels deze kennisgeving kunnen reïntegratiebedrijven kenbaar maken belangstelling te hebben voor het uitbrengen van een offerte voor deze trajecten. Hiervoor kunt u het selectieformulier van de gemeente Bedum opvragen. Dit formulier dient samen met een korte beschrijving van uw organisatie, haar doelstellingen en methodieken uiterlijk 7 augustus 2006 door de gemeente te zijn ontvangen. Vervolgens wordt een voorselectie gemaakt en worden de geselecteerde bedrijven uitgenodigd een offerte (inclusief productenoverzicht) uit te brengen. De voorselectie zal uiterlijk 18 augustus 2006 worden afgerond.

De gemeente Bedum zal in haar gunning twee of drie reïntegratiebedrijven aanwijzen waarbij in 2006 en 2007 bij voorkeur cliënten voor het totale traject worden aangemeld. Wel is het mogelijk dat er bepaalde onderdelen als diagnose en keuringen separaat wordt ingekocht. De offertes moeten voor woensdag 27 september 2006 bij de gemeente aanwezig zijn waarna de gunning voor 15 oktober 2006 zal worden afgerond. De gunning is dan geldig tot 31 december 2007. Contactpersoon is mw. Anieke de Groote (a.degroote@bedum.nl) .