Gemeente Bedum
21 juli 2006
De gemeente Bedum afdeling Sociale Zaken is verantwoordelijk voor de
reïntegratie van uitkeringsgerechtigden krachtens de Wet werk en
bijstand (WWB), niet-uitkeringsgerechtigden en personen met een
uitkering krachtens de Algemene nabestaandenwet. Het cliëntenbestand
bestaat uit gemiddeld 110 uitkeringsgerechtigden en naar schatting 10
personen uit de andere doelgroepen. In de jaren 2006 en 2007 zullen
naar verwachting 40 tot 60 reïntegratietrajecten worden gestart.
Middels deze kennisgeving kunnen reïntegratiebedrijven kenbaar maken
belangstelling te hebben voor het uitbrengen van een offerte voor deze
trajecten. Hiervoor kunt u het selectieformulier van de gemeente Bedum
opvragen. Dit formulier dient samen met een korte beschrijving van uw
organisatie, haar doelstellingen en methodieken uiterlijk 7 augustus
2006 door de gemeente te zijn ontvangen. Vervolgens wordt een
voorselectie gemaakt en worden de geselecteerde bedrijven uitgenodigd
een offerte (inclusief productenoverzicht) uit te brengen. De
voorselectie zal uiterlijk 18 augustus 2006 worden afgerond.
De gemeente Bedum zal in haar gunning twee of drie
reïntegratiebedrijven aanwijzen waarbij in 2006 en 2007 bij voorkeur
cliënten voor het totale traject worden aangemeld. Wel is het mogelijk
dat er bepaalde onderdelen als diagnose en keuringen separaat wordt
ingekocht. De offertes moeten voor woensdag 27 september 2006 bij de
gemeente aanwezig zijn waarna de gunning voor 15 oktober 2006 zal
worden afgerond. De gunning is dan geldig tot 31 december 2007.
Contactpersoon is mw. Anieke de Groote (a.degroote@bedum.nl) .