Vaste klant ondergeschoven kind bij financieel dienstverleners
Creative venue
OHRA start heel bewust voordeelweken alleen voor bestaande klanten
Financieel dienstverleners doen er vaak alles aan om nieuwe klanten binnen te halen en
daarna krijg je als vaste klant amper voordeel en hoor je vaak niets meer van ze. Behalve
als er betaald moet worden. OHRA wil met een grootse campagne het tij keren en juist dat
negatieve beeld bij vaste klanten omvormen. Het bedrijf gaat de komende maand vaste
klanten belonen met extra kortingen bij uitbreiding van het aantal verzekeringen, hogere
rente op extra gestort spaargeld, lagere rente op nieuwe kredieten en aantrekkelijke
instapmogelijkheden in de beleggingfondsen van het bedrijf.
Naast diverse kortingen op de producten van OHRA (www.ohra.nl) kunnen vaste klanten ook in
de campagneperiode (17 juli - 12 augustus) prijzen winnen waaronder een drietal Toyota
AYGO's. Bestaande klanten die extra OHRA producten afsluiten komen ook in aanmerking voor
gratis deelname in het OHRA New Energy Fund ter waarde van 1000 euro.
Met de campagne beoogt OHRA vaste klanten nog sterker te binden en de
verzekeringsportfolio verder te versterken. Klanten hebben vaak hun verzekeringen bij
verschillende maatschappijen ondergebracht. Los van een zeer scherpe marktprijsstelling
die de consument in vele gevallen al direct geld bespaart, kunnen de totaalbesparingen
met de reeds bestaande pakketkortingen en daar bovenop de nu geboden extra kortingen fors
oplopen tot honderden euro's per jaar.
Ook bij de bancaire producten van OHRA kunnen bestaande klanten geld verdienen
respectievelijk besparen. Zo ontvangt de spaarder op zijn spaardepot tot aan het einde
van het jaar 1% extra rente op geld dat in de actieperiode wordt gestort. Tevens berekent
OHRA een lager rentepercentage (gedurende de gehele looptijd) op nieuwe doorlopende
kredieten. Voor degene die interesse heeft in een creditcard is de OHRA Visa card het
eerste jaar geheel gratis. Klanten die willen deelnemen in een van de beleggingsfondsen
betalen gedurende de actie geen aankoopkosten.
Alle klanten worden persoonlijk geïnformeerd en uitgenodigd met de hen verstrekte
persoonlijke inlogcode de website te bezoeken, offertes op te vragen en mogelijkerwijs
met een nieuwe auto naar huis te gaan. Voor alle actievoorwaarden en algemene informatie:
www.ohra.nl
De Direct Voordeelweken worden op televisie en radio ondersteund met nieuwe commercials.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
OHRA, Frank Witte of Paula Harte, tel. 020 4525225 / 06 53736170