Vaste klant ondergeschoven kind bij financieel dienstverleners

Creative venue

OHRA start heel bewust voordeelweken alleen voor bestaande klanten

Financieel dienstverleners doen er vaak alles aan om nieuwe klanten binnen te halen en daarna krijg je als vaste klant amper voordeel en hoor je vaak niets meer van ze. Behalve als er betaald moet worden. OHRA wil met een grootse campagne het tij keren en juist dat negatieve beeld bij vaste klanten omvormen. Het bedrijf gaat de komende maand vaste klanten belonen met extra kortingen bij uitbreiding van het aantal verzekeringen, hogere rente op extra gestort spaargeld, lagere rente op nieuwe kredieten en aantrekkelijke instapmogelijkheden in de beleggingfondsen van het bedrijf.

Naast diverse kortingen op de producten van OHRA (www.ohra.nl) kunnen vaste klanten ook in de campagneperiode (17 juli - 12 augustus) prijzen winnen waaronder een drietal Toyota AYGO's. Bestaande klanten die extra OHRA producten afsluiten komen ook in aanmerking voor gratis deelname in het OHRA New Energy Fund ter waarde van 1000 euro.

Met de campagne beoogt OHRA vaste klanten nog sterker te binden en de verzekeringsportfolio verder te versterken. Klanten hebben vaak hun verzekeringen bij verschillende maatschappijen ondergebracht. Los van een zeer scherpe marktprijsstelling die de consument in vele gevallen al direct geld bespaart, kunnen de totaalbesparingen met de reeds bestaande pakketkortingen en daar bovenop de nu geboden extra kortingen fors oplopen tot honderden euro's per jaar.

Ook bij de bancaire producten van OHRA kunnen bestaande klanten geld verdienen respectievelijk besparen. Zo ontvangt de spaarder op zijn spaardepot tot aan het einde van het jaar 1% extra rente op geld dat in de actieperiode wordt gestort. Tevens berekent OHRA een lager rentepercentage (gedurende de gehele looptijd) op nieuwe doorlopende kredieten. Voor degene die interesse heeft in een creditcard is de OHRA Visa card het eerste jaar geheel gratis. Klanten die willen deelnemen in een van de beleggingsfondsen betalen gedurende de actie geen aankoopkosten.

Alle klanten worden persoonlijk geïnformeerd en uitgenodigd met de hen verstrekte persoonlijke inlogcode de website te bezoeken, offertes op te vragen en mogelijkerwijs met een nieuwe auto naar huis te gaan. Voor alle actievoorwaarden en algemene informatie: www.ohra.nl

De Direct Voordeelweken worden op televisie en radio ondersteund met nieuwe commercials.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
OHRA, Frank Witte of Paula Harte, tel. 020 4525225 / 06 53736170