Weber doet marketing en pr voor Maleisië
'Unanieme keuze op grond van ervaring en creatieve manier van denken'
Het Maleisische Bureau voor Toerisme heeft public relations &
marketing bureau Weber in Groningen geselecteerd voor de ontwikkeling
en uitvoering van haar PR, marketing en advertising in Nederland. Het
bureau tekende een contract voor twee jaar, met de optie tot
verlenging van een jaar.
Directeur van het Maleisische Bureau voor Toerisme in Frankfurt am
Main, mevrouw Sharifah Loon Syed Danial: 'Na een breed gepubliceerde
tender -waarvoor vele gerenommeerde PR bureaus zich hebben gemeld- en
een zorgvuldige selectie, hebben we unaniem voor Weber gekozen op
grond van hun oorspronkelijke en creatieve manier van denken.
Daarnaast gaf hun internationale ervaring met grote merken zoals
Philips wereldwijd voor ons de doorslag'.
Partnerships
Drs. G.J. Weber MBA, CEO van Weber: 'We zijn uiteraard zeer verheugd
met deze nieuwe klant, voor wie we de komende tijd al onze creatieve
krachten zullen inzetten. Bij de publiciteit van Maleisië in Nederland
zullen partnerships en samenwerkingsverbanden een belangrijke rol
spelen'.
Veel te bieden
'Zo zijn we al bezig met een grote Nederlandse multinational in
premium food om gezamenlijk op te trekken. Voorts zijn we in gesprek
met een aantal mediapartners, want ook voor nieuwe televisie formats
heeft Maleisië veel te bieden. Tot slot zullen in onze promotie veel
nadrukkelijker dan voorheen de Nederlandse touroperators en airlines
betrekken', aldus de heer Weber..
Over Weber
Weber is een 'out of the box'-denkend marketing & PR bureau, werkzaam
voor beeldbepalende nationale en internationale merken. Het bureau is
gevestigd in Groningen, is georganiseerd rond de pijlers Consultancy,
PR en Studio en werkt met veertien professionele en creatieve mensen.
Zie http://www.webermc.com/