© Multiscope 1996-2006
Persberichten
Vooraankondiging: Multiscope zoekt Amigos!
's-Hertogenbosch - 12-07-2006. Online onderzoeksbureau Multiscope
introduceert Amigo. Amigo is een continu online onderzoeksinstrument
om de performance van online concepten te meten, bewaken en bij te
sturen.
Voor de start van dit onderzoeksinstrument is Multiscope op zoek naar
maximaal 20 middelgrote tot grote websites, merken / adverteerders en
online exploitanten die deel willen nemen in Amigo. Deelnemers van het
eerste uur kunnen zitting nemen in de Amigo adviesraad.
Amigo bestaat uit vier onderzoeksmodules en is daarmee het meest
complete online benchmark onderzoek van Nederland. Het onderzoek geeft
inzicht in:
* Kanaal: internet als medium & marketingkanaal
* Website: naamsbekendheid, bereik & waardering
* Doelgroep: bezoekersprofielen van uw website
* Specialities: detailvragen voor uw online marketingstrategie
De metingen worden uitgevoerd via representatieve steekproeven uit het
Multiscope panel en de bezoekersgroepen van deelnemende website(s).
Met minimale inspanningen van uw kant, verkrijgt u een rijke stroom
van marketinginformatie die u in de gelegenheid stelt om de
performance van uw online concept te maximaliseren. U krijgt bovendien
uitstekende data om adverteerders, aandeelhouders, investeerders of
andere stakeholders te overtuigen van de kracht van uw online concept.
Download voor uitgebreide informatie de Amigo productsheet.
U kunt een persoonlijke presentatie plannen met John Kivit
(073-6212122, john@multiscope.nl) of Brigitte Bendermacher
(073-6212122, brigitte@multiscope.nl). Zij bespreken graag
vrijblijvend met u de mogelijkheden voor uw organisatie.
P.S.: is uw budget niet toereikend om deel te nemen? Informeer dan
naar de barter mogelijkheden voor partners. Wacht niet te lang, want
het aantal partner posities is beperkt.
Multiscope