Telefoonaanname.nl introduceert vakantieabonnement voor het MKB

CAPELLE AAN DEN IJSSEL, 20060706 -- De vakantieperiode breekt weer aan. Met name kleine zelfstandigen staan voor de vraag hoe de telefoon beantwoord moet worden als zij vakantie vieren. Wel eens aan uitbesteding gedacht? telefoonaanname.nl biedt veel mogelijkheden als het gaat om optimale bereikbaarheid.


De zogeheten adhoc dienstverlening kost ¤ 60,- per week of deel hiervan en ¤ 2,50 per binnengekomen gesprek. Een terugkoppeling van de berichten per e-mail is hierbij inbegrepen. Nieuw is het vakantieabonnement. Voor een bedrag van ¤ 250,- krijgt de klant 30 werkdagen die hij naar behoefte in kan zetten om door te schakelen. Een binnengekomen gesprek kost ¤ 1,50 en ook hierbij is de terugkoppeling per e-mail inbegrepen. Met dit vakantieabonnement kan de ondernemer zes weken per jaar de telefoonaanname uitbesteden zónder dat de maandelijkse lasten structureel toenemen.

Met ruim twintig jaar ervaring op dit vlak is telefoonaanname.nl toonaangevend op het gebied van de aanname, verwerking en terugkoppeling van telefoongesprekken. Klanten bestaan onder meer uit kleine zelfstandigen die de telefoon vaak niet zelf willen of kunnen beantwoorden. Daarnaast werkt telefoonaanname.nl ook voor grotere bedrijven, die een deel van hun telefoonverkeer uitbesteden, voor wie de telefoniste wordt vervangen of de overflow wordt opgevangen. Bekijk de website en maak kennis met telefoonaanname.nl. Met de werkwijze, met de transparante en aantrekkelijke tariefstelling en met de verrassende mogelijkheden die deze dienstverlener u kan bieden.

www.telefoonaanname.nl


Dit is een origineel persbericht




telefoonaanname.nl