Ingezonden persbericht
Mailmedia trekt Erik-Jan van den Burg aan als Operations Director
29 juni 2006 - Mailmedia, onderdeel van Dialogue Company, heeft Erik-Jan van den Burg aangetrokken als Operations Director. Erik-Jan van den Burg werkte voorheen als manager business development en marketing manager bij Wegener DM. Hij won diverse prijzen zoals de Esprix en E-mail marketing Award in 2005. Binnen het marktleidende dialogue marketing data bureau Mailmedia wordt Erik-Jan operationeel verantwoordelijk en heeft zitting in het management team.
"Erik-Jan van den Burg is een van de pioniers op het gebied van online DM. Hij stond aan de basis van diverse bedrijven op het gebied van e-mail marketing en won diverse vakprijzen. Deze kennis en ervaring draagt bij aan de enorme groei die Mailmedia nu doormaakt als dialogue marketing data bureau. " aldus Johan van Mil, directeur van Mailmedia en CEO van Mailmedia's moederbedrijf Dialogue Company.
Over Erik-Jan van den Burg
Al sinds 1987 is Erik-Jan van den Burg werkzaam op het snijvlak tussen Online media, Direct Marketing en Strategie. In dit kader bekleedde hij diverse marketing en leidinggevende functies bij ING Bank, NOB Interactive en Wegener. Sinds 2000 ligt zijn focus met name op e-mailmarketing. In 2005 won hij de Nationale E-mail Marketing Award en een Esprix. In 2004 en 2002 was hij genomineerd voor de Nationale E-mail Marketing Awards.
Over Mailmedia
Dialogue marketing data bureau Mailmedia verzorgt voor uitgevers zoals De Telegraaf Tijdschriftengroep, ID&T, Kluwer, PCM, Quote Media en Reed Business op exclusieve basis de exploitatie van e-mail en SMS bestanden. Mailmedia biedt adverteerders een gericht bereik door deze bestanden te verhuren voor direct e-mail en SMS acties. Mailmedia werkt uitsluitend op basis van ontvangers die graag aanbiedingen per e-mail of SMS willen ontvangen (opt-in) en bereikt daarmee de individuele ontvanger die daadwerkelijk geĂŻnteresseerd is in aanbiedingen. Mailmedia is onderdeel van Dialogue Company.
Voor meer informatie (