FOSAG introduceert nieuw branche-netwerk: FOSAG-partners
Fosag
FOSAG introduceert vandaag een nieuwe toevoeging aan haar organisatie: FOSAG-partners,
geselecteerde organisaties op ondernemersterrein waarmee FOSAG de leden nog meer
dienstverlening kan bieden.
De heer Erik Kruiderink, directeur van FOSAG, licht de opzet en keuze toe als 'logische
stap in het proces van dienstverlening'. 'Uiteraard draait het uiteindelijk om nog meer
klanttevredenheid bij onze leden. Dat willen we bereiken met dit concept omdat er met de
producten en diensten van de FOSAG-partners doorbraken kunnen worden bereikt in
oplossingen voor lidbedrijven. Ook ontstaat er toegang tot nieuwe leden en kunnen
vraagstukken op alle mogelijke ondernemingsterrein beantwoord worden die nu nog buiten de
grenzen van FOSAG zelf vallen' aldus Kruiderink.
FOSAG heeft de klantgerichtheid ingezet vanaf de herpositionering in 2002 onder leiding
van het nieuwe bestuur. Nu, 4 jaar verder is de volgende en zeker niet laatste stap aan
de orde: de verdieping en verbreding van de FOSAG-dienstverlening door het inzetten van
'partners in business'. Hiermee is letterlijk een nieuwe dimensie aan de
FOSAG-dienstverlening toegevoegd.
De FOSAG-partners zijn: Advocatenkantoor Hans van den Akker, Bartels Datastore
Automatisering BV, Faber Personeelsdiensten BV, Gilde Management Support
(Managementbegeleiding), Gilde Software BV, Merlijn Groep (Mediation), MKB-Adviseurs
(Bedrijfsopvolging en overdracht), Nehem Consultants (Kwaliteitszorg), Savantis, Softstar
BV Automatisering en Wuthrich Assuradeuren (Verzekeringen).
Kruiderink hierover: 'Er zijn nu elf FOSAG-partners geselecteerd, maar daarmee is het
netwerk nog niet helemaal rond. Wij hebben heel duidelijk gekeken naar waar de eerste
vraagbehoeften liggen en naar waar FOSAG haar dienstverlening wil optimaliseren. Wij
hebben voorkeur gegeven aan partners met nieuwe ideeën, nieuwe methoden en nieuwe
culturen. De primaire voorwaarde daarbij is effectief omgaan met onze relaties, de leden
dus. Die moeten er direct voordeel van merken'.
FOSAG zal de geselecteerde organisaties vanaf heden duidelijk als FOSAG-partner
positioneren in haar media. De Partners zijn herkenbaar aan het speciaal hiervoor
ontwikkelde partner-logo en zijn te vinden in FOSAG-Actueel en op de website.
-------------
EINDE BERICHT
-------------
Noot redactie /