Ingezonden persbericht


p e r s b e r i c h t

Carp introduceert: gesegmenteerde nieuwsbrieven

Amsterdam, 29 juni 2006 - Tijdschrift Carp presenteert vanaf deze week drie nieuwe, gesegmenteerde nieuwsbrieven in de functie-/branchegebieden Finance; ICT/Automatisering/Techniek; Marketing/Sales. Hiernaast verschijnt een algemene nieuwsbrief voor de overige segmenten. Carp heeft dit initiatief genomen omdat gebleken is dat de lezer behoefte heeft aan digitaal (arbeidsmarkt-) nieuws uit het eigen vakgebied en omdat de adverteerder in toenemende mate zoekt naar digitale segmentering voor bijvoorbeeld vacatures.

Deze nieuwsbrieven staan boordevol actualiteiten uit het eigen vakgebied, opmerkelijke transfers van jong talent, prikkelende opinies, gadgetrecensies en profielen van nieuwe bedrijven in de branches. Daarnaast neemt elke nieuwsbrief branchespecifieke vacatures op. Verder zijn nieuwe columnisten aangetrokken: John Meulemans schrijft over ontwikkelingen op het gebied van interactieve en crossmediale marketing, Stefan van Mierlo is freelance ICT-journalist en schrijft een persoonlijke column over de ICT-branche. In de Finance nieuwsbrief is een estafettecolumn opgenomen 'Stok Exchange', waarin mensen work-life vragen stellen aan vakgenoten.

Carp
Carp informeert hoogopgeleide professionals (hbo- of wo- afgestudeerd) tot en met 37 jaar over werk, loopbaan, lifestyle en persoonlijke ontwikkeling. Carp bestaat uit het tijdschrift (oplage 150.000), Careerscope (recruitment evenement), de nieuwsbrieven (oplage 60.000), Carp.nl en de Wake-up Call (vacature e-mailservice). Tijdschrift Carp heeft in 2005 19.000 nieuwe abonnees verwelkomd.

Aromedia
Aromedia is uitgever van de merken B-zik, TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda's, websites en cd-rom's. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze met de TKMST Monitor onderzoek onder ruim 31.000 scholieren. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 tot 38 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­#####



Ingezonden persbericht