Ingezonden persbericht
Advance en Tripolis gaan samenwerken
Hilversum 29 juni 2006 - Mediabedrijf Advance en e-mail solution expert Tripolis gaan samenwerken op het gebied van interactieve communicatie. De samenwerking geeft invulling aan de visie van beide bedrijven om de interactieve dialoog via e-mail nog persoonlijker en relevanter te maken. Advance verwacht zich met de software van Tripolis te kunnen blijven onderscheiden in het groeiend aantal boodschapen dat de consument dagelijks ontvangt.
Theo Dirksen, directeur Advance Productions: "Onze kracht zit in het aanspreken van grote groepen consumenten op persoonlijk niveau. Met de software van Tripolis zijn we in staat om onze doelgroepen gerichter aan te spreken op dat wat ze boeit."
Willem Stam, Managing director Tripolis: "Met meer dan 50 miljoen gepersonaliseerde berichten per jaar is Advance een belangrijke speler. Ze lopen voorop in de markt als het gaat om het opbouwen van een interactieve relatie met de consument. Deze samenwerking is voor ons een strategische stap en biedt ons de kans om te laten zien dat onze software klaar is voor de toekomst."
Over Advance:
Advance is een onafhankelijk mediabedrijf gevestigd in Hilversum opgericht in 1995. De afgelopen jaren is Advance uitgegroeid tot marktleider in interactieve concepten & formats in Nederland. Zij ontwikkelen succesvolle interactieve concepten in samenwerking met verschillende partners. Het meest bekend zijn je-echte-leeftijd.nl, stayorgo.nl, meervoorminder.nl, volgensmama.nl en verjaardagsalarm. Concepten van Advance worden inmiddels in meerdere landen met succes geïntroduceerd waaronder Zweden, Italië, Frankrijk, Engeland en Spanje.
Over Tripolis:
Tripolis, onderdeel van Dialogue Company, is in 1997 opgericht en is een van de eerste Europese bedrijven die gespecialiseerde software ontwikkelt voor de digitale marketeer en de digitale uitgever. Als ASP multi channel e-marketing software leverancier helpt Tripolis inmiddels ruim tweehonderd bedrijven - waaronder KPN, Wolters Kluwer en Fortis - meer rendement te halen uit e-marketing. Ofwel het (digitaal) aangaan, onderhouden en uitbouwen van contacten met relaties of doelgroepen.
Voor meer informatie (
Ingezonden persbericht