Geomant en SimpliCTI gaan samen mondiaal bedrijf ............
Simplicti software solutions inc.
Geomant en SimpliCTI gaan samen mondiaal bedrijf Informatie Services vormen
BIRMINGHAM, Engeland en CARY, North Carolina, June 28 /PRNewswire/ --
- Geomant Inc. focust op leiderschappositie in stemgeactiveerde toepassingen
Geomant Enterprise Solutions and SimpliCTI Software Solutions Inc.
kondigden vandaag aan dat ze een overeenkomst zijn aangegaan om in principe samen een
nieuw geconsolideerd mondiaal Informatie Technologie Services-bedrijf, Geomant Inc. te
vormen (onderworpen aan het succesvol afronden van het goodwillonderzoek). Gefundeerd op
de succesvolle reputaties van beide bedrijven zal Geomant Inc. verder bouwen op de
bewezen staat van dienst en nadruk leggen op Stemgeactiveerde toepassingen in
Contactcentra/Zelfservice, IP-telefonieleveringen, Klanteninformatie en
Messaging-markten. De fusie van de twee bedrijven is onderworpen aan de voltooiing en
uitvoering van definitieve transactiedocumenten, goedkeuring door de raad van bestuur en
alle aandeelhouders van beide bedrijven en andere gebruikelijke sluitingsvoorwaarden. Er
wordt verwacht dat de transactie in juli wordt gesloten. Het hoofdkantoor wordt gevestigd
in Cary, North Carolina, VS.
Geomant Inc. heeft onmiddellijk een leiderschappositie in het leveren van
Stemgeactiveerde toepassingen in Noord-Amerika en Europa, en ontwikkelt op rap tempo
oplossingen en leveringscapaciteit in China en ASEAN. De agressieve groeistrategie die
Geomants businessplan eist, zal zijn schaal, bereik en mondiale mogelijkheden
consolideren en uitbreiden.
De bedrijven die Geomant gaan vormen, delen een passie voor het succes en voldoening
van zijn klanten en zakelijke partners. Via zijn levering van innovatieve oplossingen en
op klanten gerichte softwareproducten en samen met erkende ervaring en intensieve
expertise kunnen de klanten en zakelijke partners van Geomant Inc. verzekerd zijn van en
vooruit zien naar:
- Een continuering van kosteneffectieve, stemgeactiveerde toepassingsdiensten op
wereldklasse. De leveringsbronnen en processen voor managementstructuren en oplossingen
blijven intact en worden niet onderbroken. Huidige contracten en relaties worden
voortgezet.
- Een uitbreiding van de huidig geboden diensten. De bronnen en expertise van Geomant
Inc. zullen in heel Europa, Midden-Oosten, Afrika, Azië en Noord-Amerika worden
geleverd en dekken het volledige complement van stemgeactiveerde toepassingen.
- Een consistente en positieve klantenervaring in de mondiale onderneming. Geomant
Inc. heeft de onderscheidende capaciteit consistente bedrijfsregels te ontwikkelen en uit
te voeren door mondiaal gebruik te maken van de nieuwste samengebrachte
technologieën. Dit zal een groot voordeel zijn voor de vele klanten die in het
verleden met meerdere serviceleverende partners moesten onderhandelen om hun
stemgeactiveerde toepassingen wereldwijd te kunnen inzetten. De vele problemen die met
een dergelijke afhankelijkheid worden geassocieerd (zoals niet in het laatste geval een
inconsistente levering van kwaliteitsoplossingen op de grote en opkomende markten) kunnen
nu vermeden worden.
- De ervaring van meer dan 800 klantenovereenkomsten. Geomant Inc. heeft
toonaangevende stemgeactiveerde oplossingen geïmplementeerd voor honderden klanten.
De oplossingen strekken zich over bijna elke verticaal industriesegment uit. Deze
gevarieerde ervaring heeft Geomant Inc. in staat gesteld de beste praktijken in de sector
te vestigen die wereldwijd geleverd kunnen worden voor groter voordeel van alle klanten en
zakelijke partners van Geomant Inc. Het bedrijf werkt nauw samen met een aantal leiders op
het gebied van stemgeactiveerde toepassingen, die een beroep doen op Geomant Inc.
te participeren in productontwikkeling, alfatesten, ontwerp, productie op maat, integratie
en ondersteuning van stemgeactiveerde toepassingssoftware. Daarnaast leveren de
innovatieve producten van Geomant Inc. in belangrijke mate waarde voor de klanten door
het aanvullen van de aanbiedingen van de verkooppartners.
- De praktische toepassing van de nieuwe lichting aan technologieën. Geomant Inc.
gaat door met het onderzoeken en testen van de nieuwe generatie stemgeactiveerde
toepassingen en is daarom uniek gepositioneerd om met klanten en zakelijke partners samen
te werken met hun routekaarten naar geconvergeerde oplossingen. Geomant Inc. werkt
momenteel met zowel eigendom als SIP-gebaseerde IP-telefonie-oplossingen, ontwikkelt
stemactivering voor het leidende Customer Relationship Management (CRM) en open source
CRM-software.
Er komt een rustige periode waarin SimpliCTI en Geomant Enterprise Solutions het
goodwillonderzoek en wettelijke vereisten zullen afronden. Meer informatie zal worden
gepubliceerd na de voltooiing van het samengaan van de twee bedrijven.
Over Geomant Enterprise Solutions:
Met hoofdkantoor in Groot-Brittannie werd Geomant Enterprise Solutions opgericht in
januari 2000 en heeft 80 medewerkers in 5 kantoren in Europa. Inkomsten en winst zijn elk
jaar gegroeid sinds de oprichting. Geomant levert producten en
surround-integratiediensten, producten op maat en ondersteuning voor Voice over IP PBX,
contactcentratoepassingen en messagingoplossingen in Europa, Midden-Oosten en Afrika.
Voor meer informatie bezoek de website van Geomant: www.geomant.com.
Over SimpliCTI Software Solutions:
Met hoofdkantoor in Cary, North Carolina in de VS werd SimpliCTI Software Solutions
Inc. (SimpliCTI) opgericht in 1997. Met belangrijke kantoren in Cary, NC en San Jose, CA
bedient SimpliCTI klanten in heel Noord-Amerika en Azië. SimpliCTI is een
systeemintegrator en softwareontwikkelaar in op het gebied van Customer Interaction
Management en levert producten en diensten voor de succesvolle integratie van Customer
Interaction Solutions over alle grote verkoopplatforms en opkomende technologieën.
Op korte termijn zal SimpliCTI verder gaan zaken te doen als SimpliCTI Software
Solutions. Voor meer informatie bezoek de website van SimpliCTI: www.simplicti.com.
Website: www.simplicti.com
www.geomant.com