Geomant en SimpliCTI gaan samen mondiaal bedrijf ............

Simplicti software solutions inc.

Geomant en SimpliCTI gaan samen mondiaal bedrijf Informatie Services vormen

BIRMINGHAM, Engeland en CARY, North Carolina, June 28 /PRNewswire/ --


- Geomant Inc. focust op leiderschappositie in stemgeactiveerde toepassingen

Geomant Enterprise Solutions and SimpliCTI Software Solutions Inc. kondigden vandaag aan dat ze een overeenkomst zijn aangegaan om in principe samen een nieuw geconsolideerd mondiaal Informatie Technologie Services-bedrijf, Geomant Inc. te vormen (onderworpen aan het succesvol afronden van het goodwillonderzoek). Gefundeerd op de succesvolle reputaties van beide bedrijven zal Geomant Inc. verder bouwen op de bewezen staat van dienst en nadruk leggen op Stemgeactiveerde toepassingen in Contactcentra/Zelfservice, IP-telefonieleveringen, Klanteninformatie en Messaging-markten. De fusie van de twee bedrijven is onderworpen aan de voltooiing en uitvoering van definitieve transactiedocumenten, goedkeuring door de raad van bestuur en alle aandeelhouders van beide bedrijven en andere gebruikelijke sluitingsvoorwaarden. Er wordt verwacht dat de transactie in juli wordt gesloten. Het hoofdkantoor wordt gevestigd in Cary, North Carolina, VS.

Geomant Inc. heeft onmiddellijk een leiderschappositie in het leveren van Stemgeactiveerde toepassingen in Noord-Amerika en Europa, en ontwikkelt op rap tempo oplossingen en leveringscapaciteit in China en ASEAN. De agressieve groeistrategie die Geomants businessplan eist, zal zijn schaal, bereik en mondiale mogelijkheden consolideren en uitbreiden.

De bedrijven die Geomant gaan vormen, delen een passie voor het succes en voldoening van zijn klanten en zakelijke partners. Via zijn levering van innovatieve oplossingen en op klanten gerichte softwareproducten en samen met erkende ervaring en intensieve expertise kunnen de klanten en zakelijke partners van Geomant Inc. verzekerd zijn van en vooruit zien naar:


- Een continuering van kosteneffectieve, stemgeactiveerde toepassingsdiensten op wereldklasse. De leveringsbronnen en processen voor managementstructuren en oplossingen blijven intact en worden niet onderbroken. Huidige contracten en relaties worden voortgezet.


- Een uitbreiding van de huidig geboden diensten. De bronnen en expertise van Geomant Inc. zullen in heel Europa, Midden-Oosten, Afrika, Azië en Noord-Amerika worden geleverd en dekken het volledige complement van stemgeactiveerde toepassingen.


- Een consistente en positieve klantenervaring in de mondiale onderneming. Geomant Inc. heeft de onderscheidende capaciteit consistente bedrijfsregels te ontwikkelen en uit te voeren door mondiaal gebruik te maken van de nieuwste samengebrachte technologieën. Dit zal een groot voordeel zijn voor de vele klanten die in het verleden met meerdere serviceleverende partners moesten onderhandelen om hun stemgeactiveerde toepassingen wereldwijd te kunnen inzetten. De vele problemen die met een dergelijke afhankelijkheid worden geassocieerd (zoals niet in het laatste geval een inconsistente levering van kwaliteitsoplossingen op de grote en opkomende markten) kunnen nu vermeden worden.


- De ervaring van meer dan 800 klantenovereenkomsten. Geomant Inc. heeft toonaangevende stemgeactiveerde oplossingen geïmplementeerd voor honderden klanten. De oplossingen strekken zich over bijna elke verticaal industriesegment uit. Deze gevarieerde ervaring heeft Geomant Inc. in staat gesteld de beste praktijken in de sector te vestigen die wereldwijd geleverd kunnen worden voor groter voordeel van alle klanten en zakelijke partners van Geomant Inc. Het bedrijf werkt nauw samen met een aantal leiders op het gebied van stemgeactiveerde toepassingen, die een beroep doen op Geomant Inc. te participeren in productontwikkeling, alfatesten, ontwerp, productie op maat, integratie en ondersteuning van stemgeactiveerde toepassingssoftware. Daarnaast leveren de innovatieve producten van Geomant Inc. in belangrijke mate waarde voor de klanten door het aanvullen van de aanbiedingen van de verkooppartners.


- De praktische toepassing van de nieuwe lichting aan technologieën. Geomant Inc. gaat door met het onderzoeken en testen van de nieuwe generatie stemgeactiveerde toepassingen en is daarom uniek gepositioneerd om met klanten en zakelijke partners samen te werken met hun routekaarten naar geconvergeerde oplossingen. Geomant Inc. werkt momenteel met zowel eigendom als SIP-gebaseerde IP-telefonie-oplossingen, ontwikkelt stemactivering voor het leidende Customer Relationship Management (CRM) en open source CRM-software.

Er komt een rustige periode waarin SimpliCTI en Geomant Enterprise Solutions het goodwillonderzoek en wettelijke vereisten zullen afronden. Meer informatie zal worden gepubliceerd na de voltooiing van het samengaan van de twee bedrijven.

Over Geomant Enterprise Solutions:

Met hoofdkantoor in Groot-Brittannie werd Geomant Enterprise Solutions opgericht in januari 2000 en heeft 80 medewerkers in 5 kantoren in Europa. Inkomsten en winst zijn elk jaar gegroeid sinds de oprichting. Geomant levert producten en surround-integratiediensten, producten op maat en ondersteuning voor Voice over IP PBX, contactcentratoepassingen en messagingoplossingen in Europa, Midden-Oosten en Afrika. Voor meer informatie bezoek de website van Geomant: www.geomant.com.

Over SimpliCTI Software Solutions:

Met hoofdkantoor in Cary, North Carolina in de VS werd SimpliCTI Software Solutions Inc. (SimpliCTI) opgericht in 1997. Met belangrijke kantoren in Cary, NC en San Jose, CA bedient SimpliCTI klanten in heel Noord-Amerika en Azië. SimpliCTI is een systeemintegrator en softwareontwikkelaar in op het gebied van Customer Interaction Management en levert producten en diensten voor de succesvolle integratie van Customer Interaction Solutions over alle grote verkoopplatforms en opkomende technologieën. Op korte termijn zal SimpliCTI verder gaan zaken te doen als SimpliCTI Software Solutions. Voor meer informatie bezoek de website van SimpliCTI: www.simplicti.com.

Website: www.simplicti.com
www.geomant.com