Nieuwe online prepaid dienst Vodafone Z11 biedt voordeel

Vodafone

http://www.vodafone.nl

Nieuwe online prepaid dienst Vodafone Z11 biedt klanten veel voordeel

In het weekend gratis bellen naar 3,9 mio personen

Maastricht, 28 juni 2005 - Vanaf vandaag introduceert Vodafone in Nederland 'Vodafone Z11', een prepaid 'sim-only' dienst waarbij de klant zelf alles online regelt via www.vodafoneZ11.nl. Dit levert de klant meteen een behoorlijk prijsvoordeel op.

Bestaande of nieuwe Vodafone klanten die voor Vodafone Z11 (spreek uit 'Zelf') kiezen, kunnen het hele weekend gratis bellen naar 3,9 miljoen Vodafone mobiele nummers in Nederland, en profiteren bovendien van de voordeligste tarieven van Vodafone Prepaid, nl. 29 cent per minuut voor bellen, en 9 cent per SMS. Vodafone Z11 biedt een volledig pakket aan diensten, inclusief Vodafone Live, Vodafone Passport en mobiel opwaarderen. Vodafone is hiermee de eerste operator in Nederland die onder haar merknaam een prepaid sim-only product volledig en uitsluitend via internet aanbiedt met een volledig scala aan diensten.

'Member gets member'

Vodafone beloont Z11 klanten indien zij zelf nieuwe klanten werven voor Vodafone Z11, het zg. 'member gets member' systeem. Bij elke nieuwe Vodafone Z11 klant die hij of zij aanbrengt, krijgt de bestaande Vodafone Z11 klant als beloning 11 gratis SMS/MMS per maand, zolang de nieuwe klant actief blijft. Bij 11 nieuwe Z11 klanten, krijgt de aanbrenger zelfs als beloning onbeperkt(1) gratis bellen en SMS-/MMS-en naar alle Vodafone mobiele nummers in Nederland zolang deze 11 personen actief zijn.

Groeiende online markt

Met de introductie van Vodafone Z11 komt Vodafone tegemoet aan de groeiende behoefte bij consumenten om niet alleen hun aankopen via internet te doen, maar het hele klantproces zelf online te kunnen afhandelen. Via de site www.vodafoneZ11.nl kan de klant alles voor zijn of haar mobiele telefoon regelen: de Z11 simkaart bestellen, kosteloos opwaarderen, informatie opvragen, status TeGoeden, gebruik en betalingen inzien en persoonlijke gegevens en instellingen wijzigen.

Kijk voor meer informatie op www.vodafoneZ11.nl.
(1)Met een zg. 'fair usage' limiet van 60 minuten per gesprek en 60 SMS/MMS per dag.

/ / / / / / / / / / / / / /

Vodafone Libertel N.V.

Vodafone is een van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven in Nederland en maakt deel uit van de wereldwijde Vodafone Group, het grootste telecommunicatiebedrijf voor mobiele telefonie ter wereld met proportioneel meer dan 170 miljoen klanten in vijf continenten. De Vodafone Group heeft deelnemingen in het aandelenkapitaal van mobiele operators in 27 landen. Daarnaast heeft zij een samenwerkingsverband met netwerken in 33 landen.