Ingezonden persbericht
Proteq kiest met label Route Mobiel voor Het Customer Care Center
Verzekeraar Proteq heeft Het Customer Care Center uit Alkmaar als partner gekozen voor de professionele verwerking van een belangrijk deel van haar inkomend telefoonverkeer.
Proteq is onderdeel van SNS REAAL, een innovatieve retailbankverzekeraar. Met de hoofdmerken SNS Bank en REAAL Verzekeringen bedient de groep zowel particuliere als zakelijke relaties. Niet alleen voor Proteq zal Het Customer Care Center een belangrijk deel van het telefoonverkeer verzorgen maar ook voor Route Mobiel dat onlangs door Proteq is overgenomen, wordt het inkomend telefoonverkeer verwerkt.
Het Customer Care Center is in 1999 gestart en beschikt op dit moment over 100 werkplekken en ongeveer 200 medewerkers. Belangrijkste activiteit is het verzorgen van outbound- en inbound- telefoonverkeer in sterke combinatie met databasemarketing activiteiten voor opdrachtgevers. Het Customer Care Center onderscheidt zich hiermee van andere call centra en biedt opdrachtgevers daarmee een one stop shoppingconcept. Het bureau voert zowel business to business als business to consumer campagnes uit.
Harco Jan Folkerts, algemeen directeur van Het Customer Care Center is trots op het feit dat Proteq deze keuze heeft gemaakt. "Onze organisatie kenmerkt zich al jarenlang door een hoge mate van flexibiliteit en professionaliteit, eigenschappen die juist voor Proteq van groot belang waren bij haar keuze. Wij zijn dan ook erg blij met dit partnership".
De samenwerking start vanaf 15 juli aanstaande.
Ingezonden persbericht