Persbericht
Informatievoorziening Independer.nl sneller en actueler door Trinicom eService Center(TM)
Wilp, 26 juni 2006 - Independer.nl wil voor de bewuste consument een betrouwbare partner zijn bij het nemen van belangrijke beslissingen op het gebied van financiële dienstverlening en gezondheidszorg. Vanwege de uitbreiding kortgeleden van de activiteiten van Independer.nl naar het gebied van gezondheidszorg en de nieuwe basisverzekering is het bestaande proces verbeterd door het eService Center(TM) van Trinicom in gebruik te nemen. Met name het zelf kunnen inrichten en makkelijk aanpassen van de web selfservice oplossing heeft ertoe geleid dat Independer.nl snel kan schakelen en de informatie op de website up-to-date blijft.
Independer.nl heeft voor Trinicom gekozen vanwege het destijds naderende 'zorgseizoen' en de verbeteringen die mogelijk waren ten opzichte van het toen bestaande proces. FAQ's werden op de site nauwelijks gebruikt en leverden zelfs meer vragen op dan dat ze beantwoordden. Met name het onderhoud was zeer arbeidsintensief. Volgens Juan de Haro Orozco van Independer.nl, "zorgt met name het zelf kunnen inrichten en makkelijk aanpassen bij wijzigingen van het eService Center er voor dat Independer.nl snel kan schakelen. De informatie blijft nu up-to-date."
"Zoals verwacht is er tijdens het 'zorgseizoen' ontzettend veel gebruik gemaakt van het eService Center(TM) vanwege de invoering van de basisverzekering. De bezoekersaantallen hebben onze verwachtingen overtroffen", stelt Juan de Haro Orozco. "Gemiddeld waren dat er bijna 29.000 per dag, met een top van ruim 78.000 bezoeken op één dag. Trinicom werd in december 2005 gebruikt door meer dan 1.000 bezoekers per dag, met als record 1.765 bezoekers.
Het eService Center(TM) voldoet aan de verwachtingen van Independer.nl. De aandachtspunten lagen vooral bij de opvolging van de klantenservice op verzoeken.
"We zijn nu aan het kijken in hoeverre we de Trinicom-oplossing in de toekomst kunnen uitbreiden", aldus Juan de Haro Orozco. "Op de korte termijn willen we het huidige gedeelte verder verbeteren en analyseren welke winst we nog meer kunnen bereiken op klantcontactniveau."
Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "Het gebruiksgemak van de website is van grote invloed op de inkomsten van Independer.nl. Betrouwbare en actuele online informatie draagt daar aan bij. Het Trinicom eService Center(TM) maakt het mogelijk om de informatie eenvoudig te actualiseren en te presenteren en informatieverzoeken op te volgen.
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60
E-mail:
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, chat en call management. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Trinicom is één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa, met een 25ste plaats in de Deloitte Technology Fast 500 EMEA. Voor meer informatie zie:
Over Independer.nl
---
Voor redactionele informatie:
Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: