Ingezonden persbericht


PrePay Technologies Ltd. kiest voor SpeechFrame® vanwege betrouwbaarheid en flexibiliteit

Soesterberg, 26 juni 2006 - Het Engelse bedrijf PrePay Technologies Ltd., leverancier van oplossingen voor kaarttegoeden, heeft het telefonieplatform SpeechFrame® van Comsys in gebruik genomen. PrePay Technologies mag een aantal grote winkelketens en banken in het Verenigd Koninkrijk tot zijn klantenbestand rekenen. Dankzij SpeechFrame® zijn klanten van deze bedrijven nu in staat om tegoeden op hun kaart snel en eenvoudig telefonisch te beheren.

De oplossingen van PrePay Technologies kennen vele toepassingen, onder andere als debit card, cadeaukaart en tegoedkaarten voor op reis. Onlangs besloot PrePay Technologies zijn oude IVR-systeem te vervangen door SpeechFrame® van Comsys. SpeechFrame® is een interactief voice response- (IVR) en telefonieplatform voor het geautomatiseerd afhandelen van telefoongesprekken. De betrouwbaarheid en flexibiliteit waren voor PrePay Technologies twee belangrijke redenen om voor dit platform te kiezen.

"De reden om het oude systeem te vervangen was dat we snel missiekritische applicaties willen ontwikkelen met een hoge beschikbaarheid. We hebben een aantal andere IVR-systemen onderzocht, maar de flexibiliteit en goede prijs-kwaliteitsverhouding van SpeechFrame® gaven de doorslag om voor dat systeem te kiezen. SpeechFrame® maakt gebruik van Java, Solaris en webtechnologieën en daarvan hebben wij zelf veel kennis in huis. Dit stelde ons in staat om meteen met SpeechFrame® aan de slag te gaan en snel applicaties te ontwikkelen. We waren ook zeer te spreken over de installatie, training en ondersteuning door Comsys," aldus Ian Crowe van PrePay Technologies.

Diederik Husslage, senior accountmanager bij Comsys: "PrePay Technologies was op zoek naar een systeem dat betrouwbaarder was dan het oude en waarop het mogelijk was om eenvoudig zelf applicaties te ontwikkelen. SpeechFrame® voldeed ruimschoots aan die eisen. Binnen PreyPay Technologies bestaat voldoende kennis op het gebied van VoiceXML en Java, vandaar dat Comsys gevraagd werd om slechts een basis-systeem te leveren. Na een training van slechts twee dagen kon men vervolgens al zelf aan de slag met applicatie-ontwikkeling."

Comsys B.V., Laan Blussé van Oud Alblas 2A, Postbus 61, 3769 ZH Soesterberg.

Tel. 033 - 445 22 00, e-mail: info@comsys.nl, website: www.speechframe.com of www.comsys.nl.

Over Comsys
Comsys levert, integreert en onderhoudt SpeechFrame®, een familie van voice response systemen (IVR's), voor (spraakgestuurde) self-service oplossingen, multimedia contact centers en netwerk services. Hiermee richt Comsys zich voornamelijk op retailorganisaties, mediabedrijven, financiële instellingen en telecom operators. Comsys heeft ruim 25 jaar ervaring in geautomatiseerde klantencommunicatie en wereldwijd honderden installaties gerealiseerd. Comsys is gevestigd in Soesterberg (Nederland) en heeft nevenvestigingen in Engeland en Duitsland.