Blauw New Media


---

BlauwBikkels m/v ®, marketing intelligence specialisten op tijdelijke basis
Rotterdam , 23 juni 2006
Maximale stress op de afdeling, er kan niets meer bij en dan valt één van je senior researchers ook nog uit
Het lukt maar niet een vacature ingevuld te krijgen Een tijdelijk project (maar wel belangrijk) blijft al maanden liggen en is je een doorn in het oog
Er ligt een ingewikkelde analyseklus en niemand van de afdeling heeft de expertise om het te doen

Blauw Research biedt haar vaste klanten sinds kort marketing intelligence specialisten op tijdelijke basis in huis. BlauwBikkels m/v ® noemen wij hen. Stuk voor stuk vaste medewerkers van Blauw, met tenminste enkele jaren ervaring, gewend aan de hectiek van ons bureau en prettig professioneel in de omgang. Allround inzetbaar òf specialist op een terrein waar je tijdelijk behoefte hebt aan capaciteit, beide is mogelijk. BlauwBikkels m/v ® weten zich voortdurend ondersteund vanuit de kennisorganisatie van Blauw. Dat werkt! Klanten als KPN, Heineken en Philips hebben al BlauwBikkels m/v ® over de vloer gehad. Ook lucht nodig? Neem dan gerust eens contact met ons op.

Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Jos Vink; +31 10 4000 928; Blauw Research BV

Over Blauw
Blauw Research B.V. is het snelst groeiend top 10 onderzoekbureau van Nederland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om haar opdrachtgevers vooruit te helpen. Ze is actief in diverse werkvelden, zoals Marketing, Communicatie, Media, Klant & Medewerkersrelaties en beleid in de publieke sector. Eind 2006 verwacht Blauw Research met 90 medewerkers een omzet van EUR 9 miljoen te hebben gerealiseerd.