Blauw New Media
---
BlauwBikkels m/v ®, marketing intelligence specialisten op tijdelijke
basis
Rotterdam , 23 juni 2006
Maximale stress op de afdeling, er kan niets meer bij en dan valt één
van je senior researchers ook nog uit
Het lukt maar niet een vacature ingevuld te krijgen
Een tijdelijk project (maar wel belangrijk) blijft al maanden liggen
en is je een doorn in het oog
Er ligt een ingewikkelde analyseklus en niemand van de afdeling heeft
de expertise om het te doen
Blauw Research biedt haar vaste klanten sinds kort marketing
intelligence specialisten op tijdelijke basis in huis. BlauwBikkels
m/v ® noemen wij hen. Stuk voor stuk vaste medewerkers van Blauw, met
tenminste enkele jaren ervaring, gewend aan de hectiek van ons bureau
en prettig professioneel in de omgang. Allround inzetbaar òf
specialist op een terrein waar je tijdelijk behoefte hebt aan
capaciteit, beide is mogelijk. BlauwBikkels m/v ® weten zich
voortdurend ondersteund vanuit de kennisorganisatie van Blauw. Dat
werkt! Klanten als KPN, Heineken en Philips hebben al BlauwBikkels m/v
® over de vloer gehad. Ook lucht nodig? Neem dan gerust eens contact
met ons op.
Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Jos Vink; +31 10 4000
928; Blauw Research BV
Over Blauw
Blauw Research B.V. is het snelst groeiend top 10 onderzoekbureau van
Nederland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van
beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten
en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke
informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw
Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om
haar opdrachtgevers vooruit te helpen. Ze is actief in diverse
werkvelden, zoals Marketing, Communicatie, Media, Klant &
Medewerkersrelaties en beleid in de publieke sector. Eind 2006
verwacht Blauw Research met 90 medewerkers een omzet van EUR 9 miljoen
te hebben gerealiseerd.