Ingezonden persbericht


Persbericht

BBeyond ontzorgt met Managed Voice
Telefoniebeheer en - onderhoud veilig uitbesteed aan BBeyond

Hoofddorp, 23 juni 2006 - Zakelijk service proovider BBeyond introduceert Managed Voice, een totaalpakket dat bedrijven telefoniebeheer en -onderhoud volledigg uit handen neemt. Organisaties hebben geen eigen telefooncentrale meer nodig ook niet voor het koppelen van verschillende vestigingen. Met Managed Voice hebben bedrijven de functionaliteiten van een 'eigen' telefooncentrale en profiteren zij van de hoge kwaliteit en betrouwbaarheid van het netwerk van BBned.

Totaaloplossing
Met Managed Voice wordt het beheer en onderhoud van telefonie door BBeyond uitgevoerd. Bedrijven en hun werknemers kunnen zelf wijzigingen en aanpassingen doorvoeren waardoor zij volledige controle houden en toegang hebben tot alle gemakken die Managed Voice biedt. Zo hebben alle gebruikers via het web toegang tot een persoonlijke beheertool waarmee men via een intern nummer direct toegang heeft tot een persoonlijke voicemailbox, een centraal telefoonboek en het BBeyond service- en supportcentrum. Tevens kunnen ze via deze tool eenvoudige aanpassingen in de telefooncentrale maken, zoals verhuizingen of toevoegingen.

Kosteloos onderling bellen
Indien een bedrijf meerdere vestigingen heeft, kunnen deze aan elkaar worden gekoppeld via een gesloten netwerk, bijvoorbeeld met virtual private networks (VPN's). Hierdoor kunnen vestigingen onderling kosteloos met elkaar communiceren. Ook bellen van en naar bijvoorbeeld thuiswerkers is gratis. Daarnaast tellen de belvolumes van alle vestigingen en thuiswerkers mee in de totale volumekorting op telefoonverkeer waardoor hoge kortingen kunnen worden verkregen.

Betrouwbaar
Managed Voice biedt dezelfde kwaliteit en beschikbaarheid als traditionele telefonie. De telefoonverbindingen van Managed Voice maken gebruik van het netwerk van BBned. Kwaliteit en continuïteit worden gewaarborgd met een beschikbaarheidsgarantie van 99,9%. De Managed Voice-dienst is ondergebracht in een goed beveiligd datacentrum en wordt 7 dagen per week, 24 uur per dag bewaakt.

Over BBeyond
BBeyond is gespecialiseerd in het leveren van breedbanddiensten aan zakelijk Nederland. BBeyond biedt ADSLâ¤' en SDSL-oplossingen, glasvezeldiensten, maakt koppeling tussen verschillende bedrijfsvestigingen mogelijk en verbindt thuiswerkers aan het netwerk van ondernemingen. Daarnaast biedt de service provider aanvullende diensten zoals telefonie, webhosting, domeinnaamregistratie en e-mail. De service provider maakt als dochteronderneming gebruik van het netwerk van BBned. BBeyond is opgericht in maart 2001 en gevestigd in Hoofddorp. De belangrijkste investeerder achter BBned en BBeyond is Telecom Italia.

# # #

Perscontact:
BBeyond
Mirjam Smets
Tel: 023 565 99 62
mailto:mirjam.smets@bbeyond.nl

Edelman
Tessa Bouw/ Leoni Janssen
Tel: 020 301 09 80
mailto:tessa.bouw@edelman.com
mailto:leoni.janssen@edelman.com