Ingezonden persbericht


Persbericht

22 juni 2006

PINS Internet kiest voor Coebergh Communicatie & PR

PINS Internet, aanbieder van managed web- en applicatiehosting, heeft Coebergh Communicatie & PR aangetrokken. Dat heeft Jan Willem des Tombe, Managing Director van PINS Internet, vandaag bekendgemaakt. Het pr-bureau gaat PINS Internet ondersteunen in alle communicatieactiviteiten.

PINS Internet verzorgt de hosting van websites en webapplicaties voor tal van bedrijven op de Nederlandse markt, waaronder de Nederlandse Spoorwegen, Laurus, Transavia.com en Corus. Ook werkt het bedrijf veel samen met IBM. Jan Willem des Tombe: "De IT-markt is enorm in beweging nu e-business steeds meer deel gaat uitmaken van de core business van bedrijven. Dat brengt kansen en bedreigingen met zich mee, waar wij vaak als eerste zicht op hebben. Daar willen we over communiceren; met andere bedrijven en met de pers. Coebergh Communicatie & PR is hierbij voor ons de ideale partner."

PINS Internet is opgericht in 1996 als een van de eerste managed services providers van Nederland en biedt services en solutions voor managed dedicated hosting, zoals:
. Toegang tot internet (access, domeinnamen)
. Publicatie tools (website hosting)

. Communicatie tools (e-mail, messenger)

. Tools om programma's te ontsluiten via internet (applicatie hosting)
. Beheer van internet- en intranetactiviteiten (managed services)

Met de recente integratie van Loglines is PINS Internet gegroeid naar een winstgevende groepsomzet van circa E 5 miljoen op jaarbasis. Met een team van 35 FTE verdeeld over vestigingen in Haarlem en Almere bedient het bedrijf meer dan 15.000 klanten. PINS Internet is business partner van IBM. In 2006 won het bedrijf de IBM Business Partner Award voor new services.

www.pins.nl
www.coebergh.nl