Blauw New Media
---
Brancherapporten Thuiswinkel Markt Monitor 2006
Nu beschikbaar: brancherapporten online thuiswinkelen
Rotterdam , 22 juni 2006
Blauw Research presenteert in samenwerking met Thuiswinkel.org 10
nieuwe brancherapporten. Alle cijfers, trends en ontwikkelingen per
branche en marktsegment worden in kaart gebracht. De brancherapporten
zijn nú voor het eerst ook verkrijgbaar en kennen de exclusieve opzet
van de Thuiswinkel Markt Monitor rapporten, zoals deze sinds 1998 door
Blauw Research worden opgesteld.
De nieuwe jaarlijks uit te brengen brancherapporten geven per branche
en marktsegment inzicht in:
Wie zijn de online kopers in mijn branche?
Wie zijn de belangrijkste spelers in mijn branche?
Hoeveel wordt er verkocht in mijn branche?
Welke producten worden voornamelijk gekocht?
Wat zijn de verschillen in houding, gedrag en tevredenheid t.a.v.
online shopping in mijn branche?
Welke online betalingsvormen zijn typerend voor mijn branche
In de volgende marktsegmenten zijn brancherapporten reeds beschikbaar:
Reizen
Verzekeringen
Consumenten Elektronica
Kleding
Hardware
Boeken
Ticketing (evenementen)
Witgoed / Huishoudelijke apparaten
Interieur & Tuin
CD / DVD
Overigen (op aanvraag)
De cijfers komen tot stand door middel van een unieke multi-level
opzet; halfjaarlijkse verkoopcijfers van een groot aantal
thuiswinkelbedrijven (inclusief leden van Thuiswinkel.org), in
combinatie met grootschalig consumentenonderzoek (n=1500 per meting).
De brancherapporten zijn beschikbaar vanaf 950,-.
Klik hier voor meer informatie over de brancherapporten online
thuiswinkelen of bij Thuiswinkel.org.
De rapporten kunnen aangevraagd worden door middel van het
aanvraagformulier.
Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Frank Sibbel; +31 10
4000 917; Blauw Research BV
Over Blauw
Blauw Research B.V. is het snelst groeiend top 10 onderzoekbureau van
Nederland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van
beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten
en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke
informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw
Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om
haar opdrachtgevers vooruit te helpen. Ze is actief in diverse
werkvelden, zoals Marketing, Communicatie, Media, Klant &
Medewerkersrelaties en beleid in de publieke sector. Eind 2006
verwacht Blauw Research met 90 medewerkers een omzet van EUR 9 miljoen
te hebben gerealiseerd.