Blauw New Media


---

Brancherapporten Thuiswinkel Markt Monitor 2006 Nu beschikbaar: brancherapporten online thuiswinkelen Rotterdam , 22 juni 2006
Blauw Research presenteert in samenwerking met Thuiswinkel.org 10 nieuwe brancherapporten. Alle cijfers, trends en ontwikkelingen per branche en marktsegment worden in kaart gebracht. De brancherapporten zijn nú voor het eerst ook verkrijgbaar en kennen de exclusieve opzet van de Thuiswinkel Markt Monitor rapporten, zoals deze sinds 1998 door Blauw Research worden opgesteld.
De nieuwe jaarlijks uit te brengen brancherapporten geven per branche en marktsegment inzicht in:

Wie zijn de online kopers in mijn branche?

Wie zijn de belangrijkste spelers in mijn branche?

Hoeveel wordt er verkocht in mijn branche?

Welke producten worden voornamelijk gekocht?

Wat zijn de verschillen in houding, gedrag en tevredenheid t.a.v. online shopping in mijn branche?

Welke online betalingsvormen zijn typerend voor mijn branche

In de volgende marktsegmenten zijn brancherapporten reeds beschikbaar:

Reizen

Verzekeringen

Consumenten Elektronica

Kleding

Hardware

Boeken

Ticketing (evenementen)

Witgoed / Huishoudelijke apparaten

Interieur & Tuin

CD / DVD

Overigen (op aanvraag)

De cijfers komen tot stand door middel van een unieke multi-level opzet; halfjaarlijkse verkoopcijfers van een groot aantal thuiswinkelbedrijven (inclusief leden van Thuiswinkel.org), in combinatie met grootschalig consumentenonderzoek (n=1500 per meting). De brancherapporten zijn beschikbaar vanaf 950,-.

Klik hier voor meer informatie over de brancherapporten online thuiswinkelen of bij Thuiswinkel.org.

De rapporten kunnen aangevraagd worden door middel van het aanvraagformulier.

Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Frank Sibbel; +31 10 4000 917; Blauw Research BV

Over Blauw
Blauw Research B.V. is het snelst groeiend top 10 onderzoekbureau van Nederland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om haar opdrachtgevers vooruit te helpen. Ze is actief in diverse werkvelden, zoals Marketing, Communicatie, Media, Klant & Medewerkersrelaties en beleid in de publieke sector. Eind 2006 verwacht Blauw Research met 90 medewerkers een omzet van EUR 9 miljoen te hebben gerealiseerd.