Cannes: Café du Print 21 juni 2006
Woensdag 21 juni 2006 organiseert Sanoma Uitgevers in samenwerking met
o.a. de Groep Publiekstijdschriften voor de zevende keer Café du
Print* in Cannes.
Printjurylid Hakan Coskunsoy (N=5) zal vertellen over zijn ervaringen
als printjurylid. Hoe is de jury tot zijn beslissingen gekomen? Wat
zijn de trends en welke rol speelt Nederland daarin? Ook Lode
Schaeffer (S-W-H), Diederick Koopal (TBWA\Neboko), Darre van Dijk
(Ogivly), Joost Berends (Belgische Mortierbrigade) en zeer
waarschijnlijk Diederick Hillenius (Selmore) discussiëren mee.
Café du Print is een discussiebijeenkomst voor de Nederlandse en
Vlaamse afgevaardigden tijdens het internationale reclamefestival in
Cannes. Geïnspireerd door de Press & Poster expositie wordt er met een
panel van prominente reclamemakers gediscussieerd over de
ontwikkelingen in print wereldwijd.
Voorafgaand aan Café du Print verzamelen senior creatieven en Jonge
Honden zich woensdagochtend om 11.00 uur bij de Press & Poster
expositie in het Palais des Festival. In kleine groepjes wordt er
langs het werk gelopen en gediscussieerd.
Voorgaande jaren kon Café du Print rekenen op enthousiaste medewerking
van o.a. Joeri Bakker, Maarten Bakker, Lysbeth Bijlstra, Christien van
Citters, Darre van Dijk, Marcel Hartog, Herbert van Hoogdalem,
Diederick Hillenius, Antoine Houtsma, Bas Korsten, Niels Meulman, Jens
Mortier (B), J-P Nieuwerkerk, Romke Oortwijn, Piebe Piebenga, Pepijn
Rooijens, Lode Schaeffer, Kees Sterrenburg, Guillaume van der
Stighelen (B), Wim Ubachs, Henny van Varik, Rob van Vijfeijken, Ron
Walvisch, Erik Wünsch, Jeroen van Zwam.
---
------------------------------------
* Café du Print is een initiatief van Sanoma Uitgevers i.s.m. Cebuco,
ADCN, Jonge Honden, Adformatie, NUV/Groep Publiekstijdschriften en de
Telegraaf
Nederlands Uitgeversverbond