Ernst and young

uitnodiging voor de pers

De retailwereld verandert razendsnel. Nieuwe concepten, huismerken en branchevreemde producten doen hun intrede en winkelketens uit het buitenland tonen belangstelling voor de Nederlandse markt. Ook de consument lijkt niet meer op die van enkele tientallen jaren geleden. Naast lage prijzen, goede kwaliteit en uitstekende service wil winkelend Nederland gemak en genot, bijvoorbeeld in de vorm van culinaire kant-en-klaar gerechten. En dat op ieder gewenst moment.

Ernst & Young deed in navolging op de baanbrekende scenariostudie in de autobranche, een diepgaand onderzoek naar de ontwikkeling in de retailsector. De studie laat zien welke factoren in de komende jaren bepalend kunnen zijn. Het krachtenveld tussen leverancier, supermarkt en consument is daarbij evident. De bevindingen worden gepresenteerd op:

20 juni 2006
van 10.00 tot 11.30 uur
bij Ernst & Young, Drentestraat 20
te Amsterdam.

Journalisten zijn van harte uitgenodigd deze bijeenkomst bij te wonen. Aanmelden kan via Kim Smulders, vervangend woordvoerder Ernst & Young, telefoon 010 4065360 of 06 53601419. E-mail: ksmulders@bexcommunicatie.nl