Arnhem heeft primeur met interactieve etalage
Score introduceert Interactieve Mobile Marketing in NederlandARNHEM, 20060616 -- Wie kans wil maken op een complete CHASIN' denim Outfit (jeans,shirt & jack )van Score kan vanaf 19 Juni t/m 29 Juni een poging wagen aan één van hun interactieve etalages in de Ketelstraat in het centrum van Arnhem.
Score is de eerste retailer die de Marketeye technologie toepast voor een promotionele actie in Nederland. Tijdens deze actie kunnen voorbijgangers in de Ketelstraat in Arnhem 24 uur per dag een poging wagen een complete Chasin'Denim outfit te winnen. Om kans te maken op deze outfit moet Infrarood of Bluetooth worden geactiveerd op de mobiele telefoon, om deze vervolgens voor één van de etalages van Score te houden. Het apparaat herkent vrijwel alle mobiele telefoons en verstuurt de aanvraag van de mobiele telefoon direct naar de server, die daarna een gratis SMS-je terug stuurt met daarin de prijsvraag. Vervolgens kan de deelnemer zijn / haar antwoord terug SMS-en.
De Marketeye is een gepatenteerde technologie die het mogelijk maakt doormiddel van Infrarood en Bluetooth via de mobiel een SMS aanvraag te versturen, zonder de toetsen te gebruiken.
Enige tijd geleden maakte Orange en de muziek zender MTV ook voor het eerst gebruik van een nieuwe mobile marketingtool van Pinkeye dé Hypertag. Tijdens deze actie maakte voorbijgangers kans op digitale vrijkaartjes voor een concert van de rapper Akon. Deze werden uitgedeeld doormiddel van een chip die de vrijkaartjes naar de mobiele telefoon verstuurden.