Ingezonden persbericht


Persbericht

Ronald van der Kraan als Account Manager in dienst bij Newtel Essence

Vianen, 19 juni 2006 - Ronald van der Kraan (35) is in dienst getreden als Account Manager bij Newtel Essence. Van der Kraan zal zich in deze functie bezighouden met het verder ontwikkelen en uitbouwen van het netwerk binnen het overheidssegment.

Bij de overheid zijn volop bewegingen gaande om een omslag te maken naar een meer klant- en vraaggestuurde dienstverlening. Van der Kraan: "Newtel Essence speelt een vooraanstaande rol in het verbeteren van bereikbaarheid en dienstverlening aan klanten. Deze expertise en de pragmatische werkwijze van Newtel Essence in combinatie met mijn achtergrond moeten het mogelijk maken om van Newtel Essence een betrouwbare partner te maken voor de landelijke en locale overheid."

Van der Kraan: "Je ziet dat steeds meer overheden op zoek zijn naar oplossingen die een betere dienstverlening richting de burger mogelijk maken en zij kijken daarbij naar de toegevoegde waarde van de aangeboden oplossing. Wil je je als aanbieder onderscheiden, dan moet je niet vanuit de techniek redeneren maar vanuit de mensen en de processen van een organisatie. Ik vind dat Newtel Essence zich weet te onderscheiden door nuchterheid en goede toepasbaarheid van de geboden oplossingen. Voor mij was de keuze voor dit bedrijf daardoor snel gemaakt."

Van der Kraan heeft hiervoor als sales manager gewerkt bij SITEL Netherlands en hij was daarvoor drie jaar werkzaam als Business Development manager bij Call-IT International BV.

+++

Foto

Een digitale foto van Ronald van der Kraan is op aanvraag te verkrijgen.

Over Newtel Essence

Newtel Essence is een Nederlands bedrijf dat zich in de Benelux richt op organisaties die hun kennis over en communicatie met hun klanten en/of zakenpartners willen optimaliseren. Communication Integrator Newtel Essence combineert in haar klantcontactmanagement oplossingen zowel data- als telecommunicatietechnologie. Service en security spelen hierbij een belangrijke rol. Newtel Essence is marktleider in de contact center markt en levert als enige in de markt een totale oplossing op het gebied van IP-telefonie, klantcontactmanagement, CRM, selfservice, netwerken en security. Newtel Essence ondersteunt haar opdrachtgevers met advies, integratie en implementatie, opleidingen en onderhoud. Newtel Essence heeft een samenwerkingsovereenkomst met o.a. Avaya, Cisco, Interactive Intelligence, Microsoft CRM, NICE en Trinicom.

Ingezonden persbericht