Ingezonden persbericht
ActaTeam International optimaliseert business development en marketing software- en services-organisaties
Nieuwe adviesorganisatie helpt doelstellingen te behalen tegen lagere kosten
Kortenhoef, 19 juni 2006 - Het nieuwe bedrijf ActaTeam International ondersteunt software- en serviceorganisaties in de B2B-sector bij het afstemmen en optimaliseren van hun business development- en marketingactiviteiten. Het bedrijf is opgericht door Managing Partner Jeroen Hovinga. Voorheen was hij Marketing Manager bij softwarebedrijven ProClarity International en Panorama Software. Hovinga is tevens lid van de European Supply Chain Council, met als specialisatie business development.
Hovinga signaleerde dat veel dienstverleners en softwareleveranciers moeite hebben om business development en marketing goed opelkaar af te stemmen. Resultaten vallen vaak tegen, terwijl de kosten oplopen. Vanuit zijn ruime ervaring kan Hovinga een belangrijke bijdrage leveren aan het realiseren van de doelstellingen, bijvoorbeeld op het gebied van internationale groei.
"Te vaak blijkt dat business development en marketing niet voldoende op elkaar zijn afgestemd. Daarnaast ontbreekt het aan het bundelen van kennis en ervaring op het vlak van projectmanagement", zegt Hovinga. "ActaTeam International ondersteunt bedrijven bij het integreren van deze processen. Door ze als een geheel te benaderen met dezelfde doelstelling, versterken ze elkaar. De doelstelling wordt gemakkelijker behaald met een afgewogen inzet van middelen. Onze dienstverlening richt zich onder meer op hoe (internationale) groei te verwezenlijken en meer omzet te realiseren."
ActaTeam International
ActaTeam International ondersteunt bedrijven bij het afstemmen en optimaliseren van hun business development- en marketinguitdagingen. Op basis van diepgaande kennis van deze processen en jarenlange ervaring helpt het bedrijf bij een betere organisatieontwikkeling en maximaal rendement van marketinginspanningen. ActaTeam International werkt voor softwareleveranciers en dienstverleners in de Business-to-Business-sector (B2B).
Ingezonden persbericht