Ingezonden persbericht
At&t lanceert wereldwijd
"your world. delivered." reclamecampagne
Nieuwe mediacampagne brengt netwerkexpertise
van AT&T onder aandacht van internationale bedrijven
AT&T versterkt zijn aanwezigheid in Europa, Azië en Noord- en Zuid-Amerika met de aftrap van de internationale component van zijn langlopende "Your world. Delivered.SM" reclamecampagne. De campagne, die op 26 mei buiten de VS van start is gegaan, richt zich op de wereldomspannende grootzakelijke diensten van het nieuwe AT&T, dat ontstond met de fusie van AT&T en SBC Communications.
De campagne, die een jaar gaat lopen, getuigt ook van de ambitie van AT&T om zich duidelijker te profileren als hoogwaardige mondiale IT-partner en vooraanstaande netwerkintegrator, en heeft tevens tot doel de omzet in netwerkservices verder uit te bouwen. AT&T is momenteel druk doende zijn services, aanwezigheid en netwerkbereik uit te breiden met nieuwe locaties in Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië, Latijns Amerika en de Verenigde Staten, mede in het kader van een investeringsprogramma ter waarde van ca. 8,5 miljard dollar voor 2006.
De mondiaal opererende klanten van AT&T hebben behoefte aan een wereldwijd consistent serviceportfolio met hoge niveaus van betrouwbaarheid, efficiency en automatisering, ongeacht de landen waar ze zaken doen. Het thema van de nieuwe internationale campagne, "The World According to ..." sluit nauw aan bij de omgeving waarin deze klanten actief zijn en laat zien hoe Dynamic Networking van AT&T een integrale aanpak biedt van zaken als convergentie (netwerkbundeling van spraak, data en multimedia), hosting, mondiale netwerkintegratie, uitbestedingsdiensten en beveiliging op basis van geavanceerde en kosteneffectieve netwerkoplossingen.
De nieuwe mediacampagne omvat gelokaliseerde printadvertenties, TV-commercials, online-uitingen en buitenreclame in veertien landen, waaronder Argentinië, Brazilië, China, Frankrijk, Duitsland, Hong Kong, India en Nederland. De eerste spot wordt ook vertoond in Japan, een belangrijke markt voor AT&T.
De internationale component van de "Your world. Delivered.SM" advertentiecampagne werd ontwikkeld door Rogers Townsend en aangepast door Young & Rubicam, de Banner Company en Dentsu Young & Rubicam.
Opmerking: Voor belangstellenden is beeldmateriaal (film en foto) beschikbaar.
Over het nieuwe AT&T
AT&T Inc. is een van 's werelds grootste houdstermaatschappijen in telecommunicatiediensten. Onder de mondiale merkvlag van AT&T genieten de AT&T-bedrijven over de hele wereld erkenning als vooraanstaande leveranciers van IP-georiënteerde communicatiediensten aan bedrijven. In de VS zijn de dochterondernemingen van AT&T toonaangevende aanbieders van high-speed DSL-diensten op het vlak van Internet, telefonie, abonnee-informatie en advertenties. AT&T Inc. heeft een belang van 60 procent in Cingular Wireless, dat als grootste Amerikaanse aanbieder van draadloze communicatiediensten 55,8 miljoen abonnees heeft. Kijk voor meer informatie over AT&T Inc. en de producten en diensten van AT&T op www.att.com.
© 2006 AT&T Knowledge Ventures. Alle rechten voorbehouden. Dochterbedrijven van AT&T Inc. en aan AT&T Inc. gelieerde vennootschappen leveren producten en diensten onder de merknaam AT&T.