Annalise svp introduceert trade show intelligence services

UTRECHT, 20060609 -- AnnaLise SVP Research & Intelligence, marktleider in Nederland op het gebied van research & intelligence, introduceert een unieke nieuwe dienstverlening: trade show intelligence services. Deze innovatieve dienstverlening bestaat uit een unieke combinatie van diensten, waarmee bedrijven maximaal rendement uit een vakbeurs kunnen halen en tegelijkertijd veel tijd besparen.


Vakbeurzen en conferenties bieden met al hun verschillende aspecten een unieke kans om de markt voor een bepaald product te verkennen. Niet alleen bestaande concurrenten zijn er aanwezig met hun toeleveranciers en afnemers, maar veelal ook nieuwe toetreders en producenten van alternatieve oplossingen. Het onderzoeken van vakbeurzen is echter een tijdrovende zaak, waarvoor AnnaLise SVP nu een innovatieve en unieke oplossing naar de markt brengt.

De klant die gebruikt maakt van de trade show intelligence services blijft door AnnaLise SVP middels een email-service continu op de hoogte van alle beursevenementen op diens vakgebied. Aarzelt men over de keuze uit het enorme aanbod, dan helpt AnnaLise SVP de klant snel de beurs te selecteren die het best bij diens doelstellingen past. Heeft de klant zelf geen tijd, dan kunnen de experts van AnnaLise SVP voor de klant een beurs ter plaatse onderzoeken. Als resultaat verkrijgt de klant een complete concurrentieanalyse of een gestructureerde verzameling communicatie-uitingen. Desgewenst kunnen onze experts ook namens de klant contacten leggen met nieuwe leveranciers of hot prospects voor het product van de klant zoeken.

AnnaLise SVP introduceert hiermee een zeer effectieve manier om intelligence te genereren in een korte doorlooptijd. De nieuwe dienst is vorige week door AnnaLise SVP gecommuniceerd aan haar bestaande klanten. Op basis van de positieve reacties worden inmiddels de eerste projecten gestart.



Ingezonden persbericht