Golden Tulip komt met loyaliteitsprogramma
Flavours beloont de regelmatige gast van Golden Tulip Hotels, Inns &
Resorts met punten voor overnachtingen en speciale gratis extra's
tijdens het verblijf. Het programma is ontworpen om de verwachting van
de gast te overtreffen en de gasttevredenheid te doen stijgen. Elke
gast die verblijft in een Golden Tulip Hotel, Tulip Inn of Golden
Tulip Resort, Grand Pacific Suite of Resort en Pacific International
Suite, Appartement of Resort kan zich ter plaatse registreren als
Flavours lid. Ook kan de gast zich on-line aanmelden op
www.flavours-benefits.com.
Flavours biedt 3 niveaus van lidmaatschap: Advanced, Silver en Gold.
Het Advanced en Silver lidmaatschap wordt beloond met 4 punten per
uitgegeven Euro (op basis van de reserveringswaarde); Gold leden
ontvangen zelfs 6 punten (andere valuta worden omgerekend naar Euro).
Hoe hoger het lidmaatschapsniveau, hoe meer extra voordelen tijdens
het verblijf.
Nieuwe Flavours leden ontvangen 100 punten extra bij een volgend
verblijf voor 30 september 2006 in een van de hotels wereldwijd.
Daarnaast maken alle leden die voor 30 september 2006 tegen de geldige
prijzen in een van de participerende hotels hebben verbleven kans op
een van de 20 bonusprijzen, variërend van 5000 tot maar liefst 25000
punten.
Het programma biedt de gast de volgende aantrekkelijke voordelen:
- Gratis overnachtingen bij Golden Tulip Hotels, Inns & Resorts, Grand
Pacific Suites & Apartments en Pacific International Suites,
Apartments & Resorts.
- Geniet van vele extra voordelen tijdens het verblijf zoals voorrang
op de wachtlijst, een upgrade, vroege check-in en late check-out.
- De mogelijkheid om Flavours punten om te wisselen naar frequent
flyer miles van de programma's van participerende
luchtvaartmaatschappijen.
- Spaar punten voor leuke cadeaus of doneer ze aan het goede doel via
de Flavours webshop (beschikbaar vanaf 01/07/2006).
Hans Kennedie, President & C.E.O van Golden Tulip Hospitality laat
weten: "Golden Tulip wordt gewaardeerd om zijn hoge kwaliteit en
aantrekkelijke prijs. Nu, meer dan ooit, zoeken gasten de beste
accommodatie tegen de best beschikbare prijs. Flavours geeft een meer-
waarde aan het verblijf van de gast, door hen te belonen met die extra
service en voordelen welke zij het meest waarderen."
Over de Golden Tulip Hospitality Group:
Golden Tulip Hospitality Group (www.goldentuliptop.com ) heeft haar
hoofdkantoor in Amersfoort, Nederland en Lausanne, Zwitserland en is
een wereldwijde gastvrijheidsonderneming met meer dan 500 hotels en
ongeveer 47,000 hotelkamers in meer dan 45 landen. De Golden Tulip
Hospitality Groep is franchisegever en exploiteert hotels in Europa,
het Midden Oosten & Afrika, Azië & het Pacifisch gebied en de
Amerika's. De onderneming is als 18e hotelketen in de wereld geplaatst
door Hotels Magazine.
De gastvrijheidsonderneming biedt verschillende merken en levert
diensten in het twee-, drie- en viersterrensegment. Op het gebied van
tweesterrenhotels heeft Golden Tulip een alliantie met het Franse
hotelmerk B&B. Tulip Inn is het driesterrenconcept voor de 'limited
service first class' categorie, de viersterrenaccommodaties vallen
onder het merk Golden Tulip. Voor de 'superior first class' zakelijke
en resort hotels en voor de suites en appartementen biedt Golden Tulip
het Pacific International merk. Het Pacific International merk is
eigendom van Golden Tulip's strategische aandeelhouders, de
Australische onderneming Tourism, Hotels & Leisure (THL). Golden Tulip
biedt tevens diensten via haar commerciële alliantie met TOP
International, een Duits hotel consortium.
Voor meer informatie, kunt u contact opnemen met:
Ms. Rocio Manzanares - Corporate Communication Manager
Golden Tulip Hospitality Group
Tel: +31 33 2544 828
E-Mail: press@goldentuliptop.com
Website: www.goldentulip.com
Voor meer informatie over Flavours, bezoek www.flavours-benefits.com.
2006-06-15