Juni 2006

Golden Tulip komt met loyaliteitsprogramma

Flavours beloont de regelmatige gast van Golden Tulip Hotels, Inns & Resorts met punten voor overnachtingen en speciale gratis extra's tijdens het verblijf. Het programma is ontworpen om de verwachting van de gast te overtreffen en de gasttevredenheid te doen stijgen. Elke gast die verblijft in een Golden Tulip Hotel, Tulip Inn of Golden Tulip Resort, Grand Pacific Suite of Resort en Pacific International Suite, Appartement of Resort kan zich ter plaatse registreren als Flavours lid. Ook kan de gast zich on-line aanmelden op www.flavours-benefits.com.
Flavours biedt 3 niveaus van lidmaatschap: Advanced, Silver en Gold. Het Advanced en Silver lidmaatschap wordt beloond met 4 punten per uitgegeven Euro (op basis van de reserveringswaarde); Gold leden ontvangen zelfs 6 punten (andere valuta worden omgerekend naar Euro). Hoe hoger het lidmaatschapsniveau, hoe meer extra voordelen tijdens het verblijf.

Nieuwe Flavours leden ontvangen 100 punten extra bij een volgend verblijf voor 30 september 2006 in een van de hotels wereldwijd. Daarnaast maken alle leden die voor 30 september 2006 tegen de geldige prijzen in een van de participerende hotels hebben verbleven kans op een van de 20 bonusprijzen, variërend van 5000 tot maar liefst 25000 punten.
Het programma biedt de gast de volgende aantrekkelijke voordelen:
- Gratis overnachtingen bij Golden Tulip Hotels, Inns & Resorts, Grand Pacific Suites & Apartments en Pacific International Suites, Apartments & Resorts.

- Geniet van vele extra voordelen tijdens het verblijf zoals voorrang op de wachtlijst, een upgrade, vroege check-in en late check-out.
- De mogelijkheid om Flavours punten om te wisselen naar frequent flyer miles van de programma's van participerende luchtvaartmaatschappijen.

- Spaar punten voor leuke cadeaus of doneer ze aan het goede doel via de Flavours webshop (beschikbaar vanaf 01/07/2006).

Hans Kennedie, President & C.E.O van Golden Tulip Hospitality laat weten: "Golden Tulip wordt gewaardeerd om zijn hoge kwaliteit en aantrekkelijke prijs. Nu, meer dan ooit, zoeken gasten de beste accommodatie tegen de best beschikbare prijs. Flavours geeft een meer- waarde aan het verblijf van de gast, door hen te belonen met die extra service en voordelen welke zij het meest waarderen."

Over de Golden Tulip Hospitality Group:
Golden Tulip Hospitality Group (www.goldentuliptop.com ) heeft haar hoofdkantoor in Amersfoort, Nederland en Lausanne, Zwitserland en is een wereldwijde gastvrijheidsonderneming met meer dan 500 hotels en ongeveer 47,000 hotelkamers in meer dan 45 landen. De Golden Tulip Hospitality Groep is franchisegever en exploiteert hotels in Europa, het Midden Oosten & Afrika, Azië & het Pacifisch gebied en de Amerika's. De onderneming is als 18e hotelketen in de wereld geplaatst door Hotels Magazine.

De gastvrijheidsonderneming biedt verschillende merken en levert diensten in het twee-, drie- en viersterrensegment. Op het gebied van tweesterrenhotels heeft Golden Tulip een alliantie met het Franse hotelmerk B&B. Tulip Inn is het driesterrenconcept voor de 'limited service first class' categorie, de viersterrenaccommodaties vallen onder het merk Golden Tulip. Voor de 'superior first class' zakelijke en resort hotels en voor de suites en appartementen biedt Golden Tulip het Pacific International merk. Het Pacific International merk is eigendom van Golden Tulip's strategische aandeelhouders, de Australische onderneming Tourism, Hotels & Leisure (THL). Golden Tulip biedt tevens diensten via haar commerciële alliantie met TOP International, een Duits hotel consortium.

Voor meer informatie, kunt u contact opnemen met: Ms. Rocio Manzanares - Corporate Communication Manager Golden Tulip Hospitality Group
Tel: +31 33 2544 828
E-Mail: press@goldentuliptop.com
Website: www.goldentulip.com
Voor meer informatie over Flavours, bezoek www.flavours-benefits.com.

2006-06-15