Ingezonden persbericht


Persbericht

Gratis banner bezorgt adverteerder sterallures

Adverteerder krijgt '15 minutes of fame' op DeTelefoongids.nl

Amsterdam, 15 juni 2006 - Als onderdeel van de nieuwe campagne 'Word ook bekend', start De Telefoongids op 1 juli met een ludieke actie voor alle bedrijven in Nederland op www.wordookbekend.nl. Adverteerders krijgen 15 minuten gratis 'zendtijd' op één van de best bekeken websites, 13 miljoen pageviews per maand, van Nederland: www.detelefoongids.nl.

Via www.wordookbekend.nl kunnen bedrijven* vanaf 1 juli t/m 30 september 2006 een eigen, gratis banner ontwerpen. De unieke actie is dé ultieme manier om 15 minuten lang een ware ster te zijn. De banners worden tussen 8.00 en 20.00 uur op De Telefoongids homepage getoond, met 5,2 miljoen unieke bezoekers per maand. Kortom, een absolute publiekstrekker waarbij de adverteerder 15 minuten lang extra bekendheid kan genieten én ervaren.

Word ook bekend

Bedrijven kunnen hun persoonlijke banner ontwerpen op www.wordookbekend.nl. De ultieme manier om een goede indruk achter te laten is een wervende en opvallende advertentie te ontwerpen. Bedrijven kunnen zelf hun tekst bepalen, lettertype kiezen, de layout verfraaien en een slogan verzinnen die vele fans kan aantrekken. 15 Minuten lang staat de banner op DeTelefoongids.nl en kan de roem beginnen. De eigengemaakte banner linkt door naar de website van het desbetreffende bedrijf.

Op 27 mei is De Telefoongids met de nieuwe campagne 'Word ook bekend' gestart. In de campagne spelen niet René en Natasja Froger de hoofdrol maar de bekende Simone Blok van Blok Containerverhuur (adverteerder in De Telefoongids).


* Bij aanmelding is slechts één deelname mogelijk, het totaal aantal te plaatsen banners is gelimiteerd. Voor de voorwaarden zie www.wordookbekend.nl

Over De Telefoongids BV

Maandelijks wordt De Telefoongids door meer dan 5,2 miljoen unieke bezoekers gebruikt voor het vinden van bedrijfs- en persoonsgegevens, waarmee www.detelefoongids.nl in de top-5 (Multiscope, jaaroverzicht 2005) van de meest bezochte sites in Nederland staat. Dagelijks wordt De Telefoongids door meer dan twee miljoen mensen geraadpleegd. Dit maakt De Telefoongids BV tot marktleider in directory services in Nederland. Naast de jaarlijkse uitgave van 45 regiogidsen die gratis worden verspreid onder ruim zeven miljoen huishoudens en 700.000 bedrijven in Nederland, biedt De Telefoongids de volgende diensten; de CD-foongids, De Telefoongids Professioneel, 0900-1313 nummerinformatiedienst en sms 1313. De Telefoongids BV, gevestigd in Amsterdam, is een zelfstandig opererend bedrijf, er werken ruim 600 mensen.

Meer informatie over De Telefoongids is te vinden op: www.detelefoongids.nl.

# # #