Ingezonden persbericht


Thuis in mobiliteit
Kamsteeg al 80 jaar 'On the Move'

In 2006 is Kamsteeg Auto Groep al 80 jaar 'On the Move'. Daarmee bewijst de organisatie dat zij niet stilstaat, maar zich in een razend snel tempo aanpast aan de wensen en eisen van de hedendaagse mobiliteit. Kamsteeg wil deze mijlpaal niet zomaar voorbij laten gaan. Daarom is zij de actie gestart om iedere klant te verrassen met een leuke attentie.

Begonnen in Oegstgeest
Op 31 juli 1926 werd in Oegstgeest het eerste bedrijf geopend waar modellen van Fiat en Studebaker geëxposeerd stonden. Onder druk van de crisis voorafgaand aan WO II stapte het bedrijf over naar goedkopere merken: DKW (Deutsche Kraft Wagen). En dat was de ommekeer naar een andere techniek en klantenbenadering. Na de WO II kwam de vernieuwing. De directie koos feilloos voor het toen nog impopulaire merk Volkswagen. En de eerste Kever kwam op 3 oktober 1948 binnen en deze is nog steeds in bezit van Kamsteeg. En de dealer werd ook een Audi-specialist: een logisch gevolg van gevoel voor kwaliteit.

Kamsteeg On the Move
Door 80 jaar ervaring heeft Kamsteeg een voorsprong en het bedrijf doet er alles aan om de beste op technisch gebied te zijn. Zo omringt zij de klant met allerlei mobiliteitsoplossingen, zowel voor Volkswagen als voor Audi. Om net dié puntjes op de i te kunnen zetten is Kamsteeg Auto Plaza Katwijk verhuisd naar het ruime pand langs de N206 in Noordwijk. Dat zette een kettingreactie in voor vernieuwing en uitbreiding van de dealer in de Bollenstreek. "We zorgen voor vervangend vervoer, gratis leenfietsen en een gratis haal- en brengservice. Klanten worden thuisgebracht en zodra de werkzaamheden gereed zijn weer opgehaald." vertelt Tim Verwoerd, verkoopleider van Kamsteeg in Noordwijk. "Wij willen de klanten overtuigen van de kwaliteit van onze merken. Zij kunnen rekenen op zeer scherpe aanbiedingen voor nieuwe- en gebruikte auto's, maar ook op de inruilprijs van de huidige auto. De aantrekkelijke consumentenacties zijn daarbij mooi meegenomen. Met de speciale business-edition voor ondermeer de Volkswagen Golf V kan het voordeel oplopen tot vele honderden euro's." Sinds kort zijn er ook Audi's in de showroom te bewonderen. Kortom, bij Kamsteeg komen alle facetten samen en dat maakt het bedrijf dé specialist in mobiliteit.

Iedere klant wordt verrast
Een bedrijf 80 jaar lang succesvol runnen gaat niet zonder slag of stoot en is heel bijzonder. Kamsteeg wil daarom in het verlengde van het 8e lustrum iets doen. Alle vestigingen van Kamsteeg doen aan de actie mee, die gedurende drie maanden, mei, juni en juli, gaat lopen. Dick Steinmetz, directeur van Kamsteeg Auto Groep: "Elke klant in elke vestiging, zowel voor de werkplaats, klanten van ons autoschadebedrijf en noem maar op, krijgt bij een bezoek aan ons een leuke attentie!" Meer informatie is binnenkort te vinden op www.kamsteeg.nl.

On The Move
Kamsteeg is niet voor niets 'On the Move'. En dat betekent, dat zij investeert in toepasselijke evenementen. Zo was zij betrokken bij de Singelloop van Leiden en de Omloop van Noordwijkerhout. En natuurlijk is Kamsteeg te vinden bij het 'Happy People Evenement' tot en met het WK en is zij in juni weer bij de Leiden Marathon aanwezig. Noot voor de redactie,