Ingezonden persbericht
'Games, de G in de marketingmix', congres over Games en marketing
Sony Ericsson doet niet geheimzinnig over Da Vinci Code
Media Plaza organiseert op 7 juni 'Games, de G in de marketingmix', een congres over Games en marketing. Een van de sprekers is Martin Lundin van Sony Ericsson die over de online-game 'The Da Vinci Code Trail' komt spreken. Deelnemers aan dit congres krijgen achtergrondinformatie over de ontwikkeling en effectiviteit van deze game. Dit is een sprekend voorbeeld voor marketeers die zich meer willen verdiepen in de wereld van (online) games.
CONGRES 'GAMES, DE G IN DE MARKETINGMIX'
Het congres, dat zich met name richt op de marketingtoepassingen van games, geeft inzicht in de werelden van de 'console games', 'massive multiplayer online games', 'advergames', 'viral games' en 'mobile games'.
De vice president van Massive Incorporated, Eric Clemenceau, zal met voorbeelden laten zien dat in-game advertising goed te gebruiken is als te meten is. Daarnaast worden nationale en internationale cases gepresenteerd waarin de inzet van games een onderdeel van de marketingmix of advertentiecampagne vormen. Het geeft marketeers de kans zich in een dag uitgebreid te oriënteren op de nieuwste mogelijkheden van het inzetten van games in de marketingmix.
OVER MEDIA PLAZA
De missie van de stichting Media Plaza, is het aanjagen van innovatie van producten, diensten en bedrijfsprocessen binnen Nederlandse bedrijven en de overheid met behulp van innovatie en ICT.
Media Plaza stimuleert innovatie en efficiencyverbetering die moet leiden tot een betere concurrentiepositie voor bedrijven, overheden en organisaties. De vernieuwing met behulp van ICT is te beleven in het experience-centrum in Utrecht en deze ervaring wordt gecombineerd met zelf ontwikkelde presentaties en bijeenkomsten. Dit programma-aanbod, gericht op specifieke vakgebieden, bestaat uit seminars, workshops, award-uitreikingen, rondetafel-discussies, masterclasses en experiences. Hiermee biedt Media Plaza jaarlijks meer dan 25.000 managers en beslissers inzicht in de snel veranderende omgeving en marktverhoudingen.
In 2006 ligt de focus op de effecten van ICT-toepassingen met thema's zoals security, elektronisch betalen, het veranderend medialandschap en technologieën zoals RFID en breedband. Media Plaza organiseert jaarlijks het Marketing3-congres en is mede-initiatiefnemer van het Nationaal ICT Event.
* * * * * * * * * * * * * *
Ingezonden persbericht