Gemeente Berkelland
Bezoekers aan de Gemeentewinkel geven Berkelland een 7,5 voor
klanttevredenheid
De gemeente Berkelland is aangesloten bij een benchmark voor
publiekszaken. In het kader van deze benchmark is een enquête gehouden
onder de bezoekers van de Gemeentewinkel in Borculo (in de periode 24
t/m 28 april). De uitkomsten van dit onderzoek zijn nu bekend. Het
totaaloordeel voor klanttevredenheid is een 7,5
In totaal zijn 59 gemeenten geënquêteerd, Berkelland neemt plaats 13
in op deze ranglijst. Hoog scoren de (korte) wachttijd (8,4) en
vriendelijkheid medewerker, totale doorlooptijd aanvraag en de
telefonisch verkregen informatie ter voorbereiding van het bezoek aan
de Gemeentwinkel (allemaal 8,3). Het laagste cijfer was een 5,5 voor
de prijs.
Downloaden:
Resultaten klanttevredenheidsonderzoek
Mutatiedatum
01/06/2006
Trefwoorden Burgerzaken