Gemeente Berkelland


Bezoekers aan de Gemeentewinkel geven Berkelland een 7,5 voor klanttevredenheid

De gemeente Berkelland is aangesloten bij een benchmark voor publiekszaken. In het kader van deze benchmark is een enquête gehouden onder de bezoekers van de Gemeentewinkel in Borculo (in de periode 24 t/m 28 april). De uitkomsten van dit onderzoek zijn nu bekend. Het totaaloordeel voor klanttevredenheid is een 7,5

In totaal zijn 59 gemeenten geënquêteerd, Berkelland neemt plaats 13 in op deze ranglijst. Hoog scoren de (korte) wachttijd (8,4) en vriendelijkheid medewerker, totale doorlooptijd aanvraag en de telefonisch verkregen informatie ter voorbereiding van het bezoek aan de Gemeentwinkel (allemaal 8,3). Het laagste cijfer was een 5,5 voor de prijs.

Downloaden:

Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Mutatiedatum

01/06/2006
Trefwoorden Burgerzaken