Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Nokia verkozen tot 'best ICT Brand'

Haarlem, juni 2006 - Tijdens het Brand Awareness onderzoek 2006 van Computer!Totaal is Nokia gekozen als beste ICT brand van Nederland.

Tijdens een Meet the Press-bijeenkomst in Nieuwegein van IDG Nederland, werden de resultaten van het jaarlijkse Brand Awareness onderzoek bekend gemaakt. Brand Awareness is een jaarlijks internationaal onderzoek naar ICT-merken en hun positie in de lokale markt. Een recordaantal van 8.500 respondenten hebben dit jaar meegewerkt aan het onderzoek.

De volgende merken zijn in de prijzen gevallen:

Nokia: overall winner

Hewlett Packard: first runner up

Asus: second runner up

Linksys: rising star

De Meet the Press bijeenkomst en het Brand Awareness onderzoek worden georganiseerd door Computer!Totaal, een uitgave van IDG Nederland. IDG Nederland is een vestiging van de International Data Group (IDG), 's werelds meest toonaangevende uitgeverij en onderzoeksinstelling in de ICT-branche. Meer dan 120 miljoen mensen lezen één of meer van IDG's 300 ICT-tijdschriften en -kranten, die in meer dan 85 landen worden uitgegeven. Andere producten en diensten die IDG wereldwijd aanbiedt, zijn ruim 330 websites, 470 onderzoekprogramma's voor verschillende (ICT) marktsegmenten en de organisatie van 168 technologie gerelateerde beurzen en conferenties. Meer informatie over IDG en IDG Nederland treft u aan op www.idg.com en www.idg.nl.


---

Noot voor de redactie (