Mei 2006
TWI aan de slag voor 'Geheim over de Grens'
Beantwoording consumentenvragen en distributie informatie
Geheim over de Grens, een regionaal Duits verkeersbureau, heeft alle
beantwoording van consumentenvragen uitbesteed aan het TWI Service
Center. Dat betreft zowel de telefonische als via email gestelde
vragen. Naast deze activiteiten verzorgt TWI ook de distributie van
informatie materiaal richting de consument.
Aanvankelijk handelde Geheim over de Grens vragen van consumenten zelf
af. Kostenbesparingen hebben mede aan de grondslag van deze
samenwerking gelegen.
Effectief
Dick Verbeek, algemeen directeur van TWI, verheugt zich op de
samenwerking: "Door onze effectieve werkwijze en goede bereikbaarheid
beantwoorden wij aan de behoefte van de Nederlandse consument. Het is
uiteindelijk de bedoeling dat mensen zélf gaan ontdekken wat Geheim
over de Grens nou eigenlijk inhoudt".
Hoog niveau
Door gebruik te maken van een geavanceerd FAQ-systeem is TWI in staat
om voor diverse opdrachtgevers op continu hoog niveau vragen van
consumenten te beantwoorden. TWI verzorgt deze service onder meer ook
voor de verkeersbureaus van Noorwegen, Thailand en Kroatië.
Overkoepelend
Geheim over de grens is een overkoepelend verkeersbureau voor de
Duitse regio's Münsterland, Osnabrücker Land, Graftschaft Bentheim en
zuidelijk Emsland. Vlak over de grens kan de Nederlandse bezoeker
genieten van een vakantie op het platteland, terecht voor winkelen en
cultuur of heerlijk actief ontspannen.
Informatie
Meer informatie over Geheim over de Grens is beschikbaar via de
website http://www.geheimovergrens.nl/. Meer informatie over TWI is
beschikbaar via http://www.twi.nl/
Noot voor de redactie (