PR-bureau Spotz: 1 ton reclamegeld cadeau bij WK-winst Oranje
Spotz media
PERSBERICHT
WK ACTIE:
Spotz Media geeft 100.000,00 gratis campagnes weg tot 9 juni 2006!
PR bureau Spotz doet ton reclamegeld cadeau bij WK winst oranje
Is Spotz media klaar voor de oranje gekte? Een advies van Charles Borremans, directeur van
Draft, over de huidige WK acties:'Wijk af van de gebaande paden, kies bijvoorbeeld voor
een relevant of juist opmerkelijk premium. Geef de creatieve geesten de ruimte en verras
het volk!'(bron marketing tribune 2 mei 2006)
Spotz Media wijkt af en start als eerste communicatie advies bureau met een unieke WK
actie die B-to-B is gerelateerd. De oranje gekte bouwt de laatste weken al op naar zijn
climax en ondertussen verrast Spotz Media haar (potentiële) klanten met een unieke
kans.
Oranje zal op het komende WK weer strijden om het wereldkampioenschap in Duitsland. Met
een plaatsing op de derde plek op de FIFA wereldranglijst is Oranje een serieuze
kanshebber van dit prestigieuze toernooi. Spotz media lanceert een WK actie die loopt van
22 mei tot en met 8 juni. Wanneer het Nederlands elftal wereldkampioen wordt, zal er door
Spotz media een maximum van 100.000,00 euro aan campagnes vergoed worden.
Senior account director en partner van Spotz media, Wessel Verhoeff, ziet dat de huidige
marketingmix van bedrijven vaak conservatief is. 'Wij verrassen met frisse campagnes en
zoeken in principe niet naar traditionele oplossingen. Tegenwoordig is de markt verwend
en consumenten worden dagelijks met honderden reclame uitingen geconfronteerd. Wij van
Spotz media vinden dit vaak verspilde budgetten en bieden innovatieve, opvallende en
verrassende reclame. Campagnes die vaak met relatief lagere budgetten een hoger bereik,
maar met name een werkelijk bereik creëren.' (CTS, Certainty-to-see)
Spotz media is een bureau met roots in communicatie advies, waar naast de creatieve
invulling ook veel aandacht wordt geschonken aan de manier waarop een boodschap wordt
overgebracht. Dit verklaart de aanhoudende drang voor innovatieve en opvallende reclame
en media concepten. Soms onorthodox, maar altijd verrassend en effectief. Het bureau is
begonnen in Nederland, maar heeft sinds mei 2005 ook aanwezigheid in Hong Kong.
Noot aan de redactie:
Voor meer informatie en beeld materiaal kunt u contact opnemen met Wessel Verhoeff,
0104434352, wessel@spotzmedia.com, www.spotzmedia.com