Blauw New Media


---

Stibbe wint Gouden Spreekbuis 2006 in arbeidsmarkt juristen Rotterdam , 11 mei 2006
Stibbe heeft de Gouden Spreekbuis 2006 in de arbeidsmarkt voor afstuderende juristen gewonnen. De prijs, die vorig jaar gewonnen werd door Allen & Overy, is een initiatief van Blauw Research en is bedoeld voor die werkgever die onder haar doelgroep meetbaar de grootste ontwikkeling heeft doorgemaakt. Voor deze prijs waren dit jaar ook NautaDutilh en Baker & McKenzie genomineerd.

Blauw Research baseert de nominaties en uiteindelijke winnaar op de resultaten uit de Imago Blauwdruk Arbeidsmarkt Juristen 2006. Dit onderzoek meet de naamsbekendheid, het imago en de voorkeurspositie van werkgevers voor afstuderende juristen. Acht meetpunten uit het onderzoek zijn meegenomen in de berekening:

(Ontwikkeling van) spontane bekendheid

(Ontwikkeling van) herinnering wervingsreclames/activiteiten

(Ontwikkeling van) spontane waardering

(Ontwikkeling van) gemiddelde imagoscore

(Ontwikkeling van) IB-score

(Ontwikkeling van) overweging

(Ontwikkeling van) absolute voorkeur

(Ontwikkeling van) plan te solliciteren

Jeroen Nolden, advocaat bij Stibbe, krijgt de Gouden Spreekbuis 2006 uitgereikt
door Vincent Borst van Blauw Research.

Stibbe kreeg de prijs uitgereikt op het seminar van Blauw Research dat jaarlijks georganiseerd wordt ter afsluiting van de Imago Blauwdruk Arbeidsmarkt Juristen. Het seminar werd bezocht door recruiters en communicatiemanagers van de grootste juridische werkgevers in Nederland. De aanwezigen kregen presentaties te zien over ontwikkelingen in de arbeidsmarkt voor aankomende juristen en een gastpresentatie van Hein van Leeuwen (Capgemini) over de recruitment en arbeidsmarktcommunicatie activiteiten in de ICT-markt. Daarnaast werd het seminar aangegrepen om met vakgenoten van gedachten te wisselen.

Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Vincent Borst; +31 10 4000 923; Blauw Research BV

Over Blauw
Blauw Research B.V. is het snelst groeiend top 10 onderzoekbureau van Nederland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om haar opdrachtgevers vooruit te helpen. Ze is actief in diverse werkvelden, zoals Marketing, Communicatie, Media, Klant & Medewerkersrelaties en beleid in de publieke sector. Eind 2006 verwacht Blauw Research met 90 medewerkers een omzet van EUR 9 miljoen te hebben gerealiseerd.
« terug