Blauw New Media
---
Stibbe wint Gouden Spreekbuis 2006 in arbeidsmarkt juristen
Rotterdam , 11 mei 2006
Stibbe heeft de Gouden Spreekbuis 2006 in de arbeidsmarkt voor
afstuderende juristen gewonnen. De prijs, die vorig jaar gewonnen werd
door Allen & Overy, is een initiatief van Blauw Research en is bedoeld
voor die werkgever die onder haar doelgroep meetbaar de grootste
ontwikkeling heeft doorgemaakt. Voor deze prijs waren dit jaar ook
NautaDutilh en Baker & McKenzie genomineerd.
Blauw Research baseert de nominaties en uiteindelijke winnaar op de
resultaten uit de Imago Blauwdruk Arbeidsmarkt Juristen 2006. Dit
onderzoek meet de naamsbekendheid, het imago en de voorkeurspositie
van werkgevers voor afstuderende juristen. Acht meetpunten uit het
onderzoek zijn meegenomen in de berekening:
(Ontwikkeling van) spontane bekendheid
(Ontwikkeling van) herinnering wervingsreclames/activiteiten
(Ontwikkeling van) spontane waardering
(Ontwikkeling van) gemiddelde imagoscore
(Ontwikkeling van) IB-score
(Ontwikkeling van) overweging
(Ontwikkeling van) absolute voorkeur
(Ontwikkeling van) plan te solliciteren
Jeroen Nolden, advocaat bij Stibbe, krijgt de Gouden Spreekbuis 2006
uitgereikt
door Vincent Borst van Blauw Research.
Stibbe kreeg de prijs uitgereikt op het seminar van Blauw Research dat
jaarlijks georganiseerd wordt ter afsluiting van de Imago Blauwdruk
Arbeidsmarkt Juristen. Het seminar werd bezocht door recruiters en
communicatiemanagers van de grootste juridische werkgevers in
Nederland. De aanwezigen kregen presentaties te zien over
ontwikkelingen in de arbeidsmarkt voor aankomende juristen en een
gastpresentatie van Hein van Leeuwen (Capgemini) over de recruitment
en arbeidsmarktcommunicatie activiteiten in de ICT-markt. Daarnaast
werd het seminar aangegrepen om met vakgenoten van gedachten te
wisselen.
Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Vincent Borst; +31 10
4000 923; Blauw Research BV
Over Blauw
Blauw Research B.V. is het snelst groeiend top 10 onderzoekbureau van
Nederland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van
beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten
en diensten en inzet van middelen. Het bureau levert wezenlijke
informatie en heldere inzichten op basis van gedegen onderzoek. Blauw
Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om
haar opdrachtgevers vooruit te helpen. Ze is actief in diverse
werkvelden, zoals Marketing, Communicatie, Media, Klant &
Medewerkersrelaties en beleid in de publieke sector. Eind 2006
verwacht Blauw Research met 90 medewerkers een omzet van EUR 9 miljoen
te hebben gerealiseerd.
« terug