Masterclass
Nyenrode prolongeert succesvolle Masterclass Multichannelmanagement
De strategie, invoering en het managen van multichannels
Op 26 september 2006 start Nyenrode Business Universiteit samen met SNT en
VODW Marketing voor de derde keer met bovenstaande masterclass.
Prof. dr. Ed Peelen, vanuit Nyenrode verantwoordelijk voor de
opleiding, licht toe waarom deze masterclass zo succesvol blijkt te
zijn:
De meeste bedrijven communiceren inmiddels via verschillende kanalen
met hun doelgroepen. In de meeste gevallen opereren deze kanalen zoals
telefonie, sms, chat, e-mail, internet en persoonlijke verkoop nog
naast en/of los van elkaar. De regie over de kanalen kan sterk
verbeterd worden, zodat ondernemingen in staat zijn het klantcontact
te verbeteren en tegelijkertijd de kosten te beperken. Met deze
masterclass bieden wij deelnemers handvatten om de
multichannelstrategie te (her)formuleren en ook daadwerkelijk
succesvol uit te voeren; met deze prolongatie mogen wij wel stellen
dat wij hiermee in een duidelijke behoefte voorzien.
Deze opleiding is speciaal bestemd voor iedereen die zich
professioneel bezighoudt met de ontwikkeling en het management van
multichannelorganisaties zoals business unitmanagers, commercieel
directeuren, marketingmanagers en customer service managers.
Het programma is verdeeld in drie modules en vindt plaats op Nyenrode
Business Universiteit te Breukelen. Module 1 is op 26 en 27 september
2006, module 2 op 7 en 8 november 2006 en module 3 op 7 december 2006.
Deelnemers die de opleiding succesvol hebben afgerond ontvangen een
certificaat van deelname.
Voor meer informatie over de masterclass raadpleeg de website
http://www.nyenrode.nl/mmm of mail naar mmm@nyenrode.nl of bel 0346
291005.
De masterclass Multichannelmanagement is n van de CRM Business
Programs die Nyenrode organiseert over het bereiken van Customer
Centricity in organisaties (meer informatie op www.nyenrode.nl/crm).
Linkje naar artikel
Teasertekst teasertekst teasertekst.
SNT Groep NV