MediaRing verzekert goedkeuring van aandeelhouders en IDA ...
Mediaring ltd.
MediaRing verzekert goedkeuring van aandeelhouders en IDA voor vrijwillig voorwaardelijk
algemeen kasaanbod voor op Nasdaq genoteerd Pacific Internet
SINGAPORE, April 26 /PRNewswire/ --
MediaRing Ltd (Bloomberg: MR SP) ("MediaRing") kondigde aan dat het vandaag de
goedkeuring van aandeelhouders heeft ontvangen om een vrijwillig voorwaardelijk algemeen
kasaanbod (het "Aanbod") te doen om alle uitgegeven aandelen in het kapitaal te
verkrijgen van het op Nasdaq genoteerde Pacific Internet Limited (Nasdaq: PCNTF)
("PacNet").
MediaRing heeft vandaag ook de onvoorwaardelijke goedkeuring ontvangen van de
Info-Communications Development Authority uit Singapore ("IDA") met betrekking tot het
voorstel van MediaRing om het Aanbod te doen en te effectueren.
Op 27 februari 2006 kondigde MediaRing zijn intentie aan, indien aan bepaalde
voorwaarden was voldaan, om een vrijwillig voorwaardelijk algemeen kasaanbod te doen om
alle uitgegeven aandelen van PacNet te verkrijgen, behalve degene die MediaRing al in
zijn bezit heeft.
Met de goedkeuring van vandaag door zowel de aandeelhouders als de IDA heeft MediaRing
voldaan aan de voorwaarden voor het doen van het Aanbod. MediaRing zal een formele
aankondiging doen van het Aanbod zodra het uitvoerbaar is, en het Aanbod zal 14 tot 21
dagen na zo'n aankondiging beginnen.
De Directors van MediaRing hebben alle redelijke zorgvuldigheid in acht genomen om er
zeker van te zijn dat de gemelde feiten en alle in dit bericht vermelde meningen eerlijk
en nauwkeurig zijn en dat er geen materiële feiten vergeten zijn in dit bericht, en
ze aanvaarden gezamenlijk en afzonderlijk verantwoordelijkheid dienovereenkomstig.
Waar informatie werd gehaald uit gepubliceerde of anderszins openbaar beschikbare
bronnen (inclusief, zonder beperking, informatie met betrekking tot PacNet), is het de
exlusieve verantwoordelijkheid van de Directors van MediaRing om er zeker van te zijn
door redelijke navraag dat zulke informatie nauwkeurig en correct is gehaald uit zulke
bronnen of, wat het geval kan zijn, nauwkeurig weergegeven of gereproduceerd in dit
bericht.
MediaRing is het Aanbod nog niet begonnen. Het Aanbod zal alleen worden gedaan
overeenkomstig een aanbod voor aanschaf en verwant materiaal dat MediaRing op dit moment
van plan is te distribueren bij aandeelhouders van PacNet. Aandeelhouders van PacNet
zouden het aanbod voor aanschaf en verwant materiaal zorgvuldig moeten lezen wanneer dat
beschikbaar komt, omdat ze belangrijke informatie zullen bevatten. Aandeelhouders van
PacNet en investeerders kunnen een gratis exemplaar downloaden van de Tender Offer
Statement on Schedule TO, het aanbod voor aanschaf en andere documenten die MediaRing van
plan is in te dienen bij de U.S. Securities and Exchange Commission op de website van SEC
op www.sec.gov.
Over MediaRing
Met kantoren in Singapore, Maleisië, Indonesië, Sjanghai, Peking, Hong Kong,
Taiwan, Japan en Sunnyvale (VS), is MediaRing een toonaangevende
VoIP-telefonieserviceprovider in Azië en bezit het een aanzienlijk deel van de
wereldwijde pure-play VoIP-markt. Door zijn sterke technologische mogelijkheden en zijn
uitgebreide distributienetwerk brengt MediaRing voicediensten van hoge kwaliteit naar
carriers, ondernemingen, serviceproviders en consumenten met zijn wijde bereik van
dienstenaanbiedingen. Zijn extensieve partnerschappen met carriers wereldwijd staan
wereldwijd gesprekstotstandbrengingen toe. Als pionier in VoIP-diensten met unieke
eigendomstechnologie haalt MediaRing meer dan 95 van zijn inkomsten buiten Singapore.
Over Pacific Internet
Gebaseerd op zijn publieke dossiers is Pacific Internet Limited de grootste
serviceprovider voor internetcommunicatie, die onafhankelijk van telefoonmaatschappijen
is, door het geografische bereik in het Aziatische en Pacifische gebied. PacNet is direct
aanwezigheid in Singapore, Hong Kong, China, de Filipijnen, Australië, India,
Thailand en Maleisië. PacNet levert een uitgebreide reeks data-, voice- en
videodiensten aan zowel zakelijke ondernemingen als consumenten.