Ingezonden persbericht


P E R S B E R I C H T

Aromedia: allereerste carrièrebeurs in Polen succes

Amsterdam, 26 april 2006 - Op 25 en 26 april 2006 vindt Targi Kariery plaats, de eerste carrièrebeurs ooit in Polen. Deze beurs wordt georganiseerd door Aromedia Polska, dochter van Aromedia bv te Amsterdam. De beurs biedt Poolse studenten en starters op de arbeidsmarkt contact met Poolse en internationale topbedrijven en universiteiten voor carrièrekansen en vervolgstudie. Met ruim dertig exposanten en meer dan drieduizend bezoekers is Targi Kariery een groot succes en het evenement heeft in de Poolse media ruime aandacht gegenereerd op landelijke en locale tv- en radiostations. Na het succes in Warschau wil Aromedia in meerdere Poolse regio's carrièrebeurzen organiseren.

De deelnemers zijn onder andere LG Electronics, CGI, Masterfoods, Reckitt Benckiser, Randstad, Allianz, AC Nilsen en NOKIA. Ook Nederlandse deelnemers zijn er te vinden: Universiteit Utrecht, Arnhem Business School en werving & selectiebureau LaForce.

Aromedia Polska
Aromedia Polska is gevestigd in Warschau en heeft 5 locale medewerkers in dienst. Voor de Poolse studentenmarkt geeft Aromedia Planner Akademicki uit, de Poolse hogeschool- en universiteitsagenda, en de website planner.pl. In de planning staan Studiowac: magazine, gids en website voor schoolverlaters, en een nieuw magazine voor studenten. Met deze producten biedt Aromedia haar Nederlandse klanten de mogelijkheid tot profilering op de Poolse studentenmarkt, die 1,8 miljoen personen omvat.

Aromedia

Aromedia is uitgever van de merken B-Zik, TKMST, Sum en Carp. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda's, websites en cd-rom's. Tevens organiseert Aromedia elk jaar Studie Beurs en doet ze onderzoek onder ruim 31.000 scholieren en studenten. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van scholieren, studenten en professionals, in de leeftijd van 11 tot en met 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

­­­­­­­#####



Ingezonden persbericht